En vista dels arguments exposats pels tres ponents i el debat posterior amb el públic empresarial present, el moderador de l'acte, el periodista Josep Puigbò, va proposar una votació a mà alçada sobre el nom de l'aeroport. I va guanyar, per gran majoria, la proposta actual, és a dir, Girona Costa Brava. En segon lloc va quedar la proposta de Girona Barcelona. I en tercer lloc, amb l'únic vot del seu defensor, el gerent del grup Costa Brava Centre, Martí Sabrià, la proposta Costa Brava Barcelona, sense el nom de Girona.
«Costa Brava encara avui és un sinònim de qualitat. I un component de futur», va afirmar Pere Macias, president de la Fundació Cercle d'Infraestructures, que va explicar que el debat no tenia res a veure amb l'afer de la companyia aèria Ryanair. Balaguer, però, va voler deixar clar que el nom de Costa Brava és una de les marques que es coneixen a Europa, que és l'àmbit actual de l'aeroport de Girona, com també ho són Catalunya, Espanya, Barcelona, Girona i Costa Daurada. Però davant els nous temps, amb la globalització, no s'ha de descartar treure profit de Barcelona, i tampoc del sud de França, els Pirineus o la Catalunya interior. Balaguer va recordar que internacionalment només és conegut Barcelona i Espanya.