El 30 de setembre es va acabar el termini perquè els particulars i les entitats presentessin al·legacions al projecte. Els ajuntaments i altres administracions, en canvi, tenen temps fins al 31 d'octubre. Per tant, el nombre total d'al·legacions no se sabrà fins d'aquí a unes setmanes, quan s'hagin rebut totes les que portin el segell de Correus anterior a l'1 d'octubre i també les de les administracions.
Tot i això, les 6.404 al·legacions rebudes fins ara ja són un nombre molt important, poc habitual per una carretera de les dimensions de la variant de la Bisbal. Això reflecteix la polèmica i el grau de discrepància social que ha generat el projecte, i que s'ha aguditzat en els últims mesos amb els moviments de les dues plataformes que s'han creat en contra de cadascun dels traçats, i altres entitats i associacions veïnals que han aparegut.
De fet, moltes de les al·legacions són els textos que han redactat les dues plataformes i amb els quals han recollit centenars de firmes de suport. A part d'exposar arguments a favor i en contra del traçat nord o dels dos traçats sud exposats al públic, també s'han presentat al·legacions que demanen explícitament que es descarti la construcció de l'autovia, com és el cas de la que ha presentat l'Associació de Naturalistes de Girona.
Un cop s'hagin acabat tots els terminis, el departament estudiarà i analitzarà cadascuna de les al·legacions, i incorporarà al projecte les que cregui convenient en el moment de prendre la decisió sobre el traçat definitiu de la variant. Les respostes a totes les al·legacions s'incorporaran en l'expedient tècnic del projecte.