dimarts, 16 de setembre de 2008 > Ryanair cancel·la els nous vols previstos per a l'octubre des de Reus
L'import dels viatges contractats fins al 4 de novembre es tornarà a tots els afectats
EVA POMARES.
Reus Els passatgers que havien comprat bitllets a Ryanair per volar entre l'1 d'octubre i el 4 de novembre a Sevilla, Santiago de Compostel·la, Palma de Mallorca, Santander i París hauran de modificar els seus plans de viatge. Ryanair va confirmar ahir que, «a causa d'una vaga de la fabricant Boeing», no podrà desplaçar els dos avions necessaris per obrir les rutes a temps. Les noves destinacions començaran a operar el 5 de novembre. La companyia aèria va aturar la venda de bitllets a aquestes destinacions ahir a la tarda, i va anunciar que oferirà als usuaris una altra reserva o, si ho prefereixen, que els tornarà el cost del bitllet.
+ Ryanair portarà a Reus avions d'altres bases. Foto: E. PICAS
|
Començament decebedor de la nova base de Ryanair a Reus. La companyia aèria irlandesa va confirmar ahir que ajorna l'obertura de la base cinc setmanes, fins al 5 de novembre. En un comunicat, el vicepresident Michael Cawley lamenta l'ajornament i demana «sinceres disculpes a tots els passatgers per les molèsties derivades per aquest canvi en la planificació». Cawley hi afegeix: «Espero que entenguin que ha estat a causa de circumstàncies fora del nostre control.» Com que Boeing no ha posat data al lliurament dels dos avions que havien de ser a Reus, Ryanair hi traslladarà aparells d'altres rutes suprimides aquest hivern. «Això ens permetrà obrir la base el 5 de novembre», ha assegurat Cawley. Divendres passat al vespre, Ryanair va anunciar, sintèticament, el retard de la base, però no va ser fins ahir que va aclarir si afectava totes les rutes noves i què passaria amb els bitllets que des de fa setmanes s'han estat adquirint per volar a partir de l'1 d'octubre a les noves destinacions. A mitja tarda d'ahir, la companyia ja havia bloquejat la compra d'aquests bitllets. Fonts de Ryanair han afirmat: «En els propers set dies s'enviarà un correu personalitzat a tots els que havien comprat bitllets per aquestes cinc setmanes amb l'opció de fer una nova reserva per viatjar o bé se'ls reintegraran els diners a través del web». El gerent del Patronat de Turisme de la Diputació, Octavi Bono, ha remarcat la «voluntat de Ryanair per solucionar el retard, que no compromet la base».
|