| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 24 d'abril de 2024


diumenge, 7 de setembre de 2008
>

Reducció de fins el 30%




Els elements físics reductors, com ara els ressalts, aconsegueixen que els conductors redueixin la velocitat entre un 20 i un 30%. Com que es tracta d'una eficàcia immediata, els ajuntaments han trobat en aquests elements la manera de fer rebaixar la velocitat a les vies urbanes. Tot i així, cal que s'implantin respectant un conjunt de regles, i que no constitueixin un perill per als que condueixen ni que facin malbé la part baixa dels cotxes. Trànsit recomana que no es posin en carrers que suportin un volum de trànsit superior a 3.000 vehicles al dia i superior a 200 automòbils en les hores punta. També aconsella que no es col·loquin a vies on passin habitualment vehicles pesants, ni línies de transport públic, ja que en ser autobusos amb accés per a minusvàlids tenen la plataforma molt baixa, i el fet de passar regularment per les esquenes d'ase pot fer malbé alguna peça del vehicle.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Ressalts de cautxú.

>Pas de vianants de ressalt.

>Alternatives per evitar-los

>Esquenes d'ase.

>«Si es respecta el límit de velocitat els ressalts no malmeten els cotxes»

>Badalona aprova uns nous criteris

>Una mala elecció

>Trànsit recomana que es busquin alternatives als ressalts que fan reduir la velocitat

>Les obres per fer accessible l'estació de metro de les Corts de la línia 3 faran tallar dos mesos el carrer de Joan Güell

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.