Lloret vol començar a posar fil a l'agulla aquest setembre a la polèmica remodelació del passeig marítim, encara que de moment no pugui fer l'aparcament subterrani. Aquest projecte està aturat perquè Costes encara no ha donat permís per construir el polèmic aparcament subterrani del passeig Jacint Verdaguer, que alguns sectors de la vila no veuen amb bons ulls. L'Ajuntament i el govern espanyol no estan d'acord amb el cànon que el consistori haurà de pagar cada any a l'Estat pels metres de subsòl de domini maritimoterrestre que ocuparà el futur pàrquing. La quantitat que es reclama a Lloret és d'uns 85.000 euros a l'any, una xifra que l'Ajuntament intenta negociar a la baixa. Aquest aparcament constaria de 366 places i tindria un cost de gairebé sis milions d'euros.
900 PLACES DE PÀRQUING
Les places del pàrquing subterrani compensarien la pèrdua dels aparcaments a l'exterior que suposarà la reforma del passeig. Tot i així, també es preveu que en els propers temps Lloret guanyi fins a 900 places més d'aparcament. L'aparcament del Casino es preveu que estigui acabat després de Setmana Santa de l'any vinent, i facilitaria 500 noves places. Un xic més, vora un any i mig, creu l'Ajuntament, trigarà a estar enllestit un altre aparcament, de 400 places, que s'ha de fer als terrenys de l'antiga plaça de braus. Allà també s'hi han de construir botigues, apartaments i dependències municipals. De moment s'està acabant d'enllestir el pla especial. En aquest sentit, el consistori considera que s'està cobrint bé la necessitat d'aparcaments del municipi.