El vol de Girona a Leeds Bradfort començarà l'1 d'octubre amb quatre freqüències setmanals. «Es torna a recuperar el vol a Torí perquè ara el mercat ha canviat i estem convençuts que ara funcionarà.» La ruta s'iniciarà el 28 d'octubre amb tres freqüències setmanals. Ryanair amplia també el nombre de rutes domèstiques amb un vol a Eivissa que començarà el 28 d'octubre amb tres freqüències setmanals i a Palma, a partir del 19 de setembre amb quatre freqüències a la setmana. S'esperen en el primer any 60.000 passatgers en el vol de Leeds; 40.000 en el de Torí; 40.000 en el d'Eivissa i 60.000 en el de Palma.
L'aerolínia irlandesa també passarà d'una a tres freqüències diàries entre Girona i Madrid, amb 21 vols setmanals, a partir del 26 d'octubre, i manté ofertes de tarifes i preus baixos la mitjana és de 44 euros. La sortida de Girona dels vols serà a les 6.35 h del matí; a les 14.30 i a les 20.20, i de Madrid sortiran a les 8.20 del matí, a les 12.50 i a les 22.05. Amb aquesta iniciativa Ryanair preveu transportar 300.000 passatgers el primer any d'operacions. La responsable de màrqueting i vendes de la companyia pel sud d'Europa, Alessia Viviani, va negar ahir que Ryanair hagi anunciat l'ampliació de la ruta a Madrid per la decisió d'Spanair d'anul·lar la connexió, però no descarta que ara la companyia irlandesa ampliï les freqüències «si el vol va bé».
Des que Ryanair va inaugurar el primer vol a Girona, el desembre del 2002, la companyia irlandesa ha transportat 16 milions de passatgers.