El Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat centra actualment els treballs de desdoblament parlant amb les parts del territori i els ajuntaments afectats per la infraestructura, per tal de tancar els serrells del projecte i fer-lo realitat a partir de l'any vinent. Es tracta d'un projecte complex per la quantitat d'actuacions que suposa, ja que s'ha de connectar amb el quart carril de l'AP-7 al pas per Medinyà i també amb l'N-II. El desdoblament inclou un nou pont sobre el Ter i les variants de Celrà i Bordils, a més d'una variant nova pel nord de Flaçà.
El projecte de desdoblament de l'anella de les Gavarres inclou diverses fases d'actuació. El pròxim tram a començar les obres és el de Palamós a Castell d'Aro, el qual es vol licitar aquest any, i els treballs es podrien començar a principis de l'any vinent. Aquesta actuació permetrà completar el desdoblament entre Palafrugell i la Costa de l'Alou de Llagostera, des d'on es connectarà amb la C-35 desdoblada cap a Vidreres. Pel nord de l'anella, entre Palafrugell i Girona falta definir encara la variant de la Bisbal.