| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dilluns, 13 de maig de 2024


dissabte, 1 de març de 2008
>

La síndica vol respostes «àgils i raonades»




La síndica de greuges de Barcelona, Pilar Malla, que ahir presentava en el ple el seu informe anual –fet públic la setmana passada–, va reclamar «un protocol més clar de resposta» a les peticions que fa a l'Ajuntament. Una resposta que hauria de ser «àgil, raonada i completa». Malla va recordar que les recomanacions i els suggeriments que fa «són la veritable raó de la institució» que encapçala, i que, consegüentment, «mereixen una consideració activa». Per la defensora, la petició de la síndica hauria de comportar una revisió del cas en qüestió, i donar lloc a un nou pronunciament, que se li hauria de comunicar a ella i a l'afectat. El primer tinent d'alcalde, Carles Martí, es va comprometre a millorar «el circuit d'atenció a la síndica».

 NOTÍCIES RELACIONADES

>L'Ajuntament insta Aena a reassignar la T-Sud si Iberia es queda Spanair

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.