Els serveis mínims per als autobusos de Marfina Bus i La Vallesana es van complir tal com els havia fixat el Departament de Treball. El 50% de la flota de busos només van circular de 2/4 de 7 a 2/4 de 10 del matí i de 5 a 8 del vespre. Alguns usuaris habituals de les línies urbanes i interurbanes que gestiona Sarbus eren coneixedors de la vaga d'ahir i van avançar l'hora d'agafar l'autobús. Però van ser molts els viatgers que desconeixien que hi havia una vaga convocada i, per tant, tampoc els horaris de circulació dels busos. Segons la UGT, el seguiment de la vaga va ser del 100%, i Sarbus assegura que la van secundar un 49% dels conductors.
El portaveu de l'empresa amb seu a Cerdanyola, Miguel Ángel Salas, ha explicat que Treball no va facilitar els horaris dels serveis mínims fins dimarts cap a les 7 del vespre i que durant tota la matinada l'empresa va estar enganxant fulls informatius amb els horaris de servei a les parades més importants de cada línia. L'empresa reclamava serveis mínims tot el dia.
El responsable de transport de viatgers de la UGT a Catalunya, Joan Noguerol, es va mostrar molt satisfet del seguiment de la vaga, que prova la voluntat dels treballadors d'aconseguir millores com ara lavabos al final de cada línia, vestidors específics per a les dones, que s'adaptin els horaris de les línies i un millor manteniment dels vehicles. En canvi, Salas es va mostrar «sorprès» per la vaga, ja que assegura que Sarbus està complint els compromisos adquirits el desembre del 2005 i que s'acabaran d'aplicar a la fi del 2008.
A la parada de l'avinguda Primavera de Cerdanyola eren molts els usuaris que esperaven, cap a les 11 del matí, uns autobusos que mai no van arribar i que els havien de dur a Sabadell, Sant Cugat i la UAB. Cap d'ells no sabia que hi havia una vaga convocada i van acabar optant per agafar el tren.