| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 4 de maig de 2024


dimecres, 20 de febrer de 2008
>

El punt més crític no era Bellvitge




El secretari d'estat d'infraestructures, Víctor Morlán, va reconèixer que «el punt més crític» de les obres de l'entrada del TAV a Sants no era el tram de Bellvitge, on hi va haver els esvorancs l'octubre passat, sinó el que passava per sota de la ronda del Mig. on no va passar res. Hi havia quatre empreses que treballaven en trams diferents de la línia d'alta velocitat des del Prat fins a Sants. D'aquestes quatre empreses, tres van trobar un subsòl semblant al que hi havia a Bellvitge, i cap no va tenir els problemes que havia tingut OHL, l'empresa que ha quedat exclosa de la construcció del túnel pel centre de Barcelona, no només pels problemes que va tenir a Bellvitge, segons fonts del ministeri.

L'Estat farà pagar a OHL les despeses derivades del transport alternatiu provocat pel tall a les línies C2 i C10 de rodalies. «En aquests moments se'n quantifiquen els danys», deia Morlán, que reconeixia que el procés per aconseguir cobrar d'OHL «serà llarg».



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Morlán deixa el càrrec i diu que ha complert els objectius, però amb rodalies embastada

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.