dissabte, 5 de gener de 2008 > «Estem perdent temps i diners»
La paciència i resignació, no exempta però d'un indissimulat malestar, que els usuaris de Renfe han demostrat fins ara ahir es van tornar a posar a prova. Uns sentiments que quedaven reflectits en els centenars de testimonis que es podien recollir entre els viatgers que, a mig matí, arribaven a Sants després d'haver protagonitzat una veritable odissea ferroviària. «He trigat una hora i mitja per arribar des de Premià de Mar, quan normalment no trigo més de 20 o 25 minuts», comentava en Daniel. Va ser acabar la frase i els megàfons de l'estació informen de la incidència. Els retards, assegura una veu en off, no superen els 20 o 25 minuts. Els pocs usuaris que hi paren atenció s'ho prenen amb humor. I és que el que ha tingut més sort ha pogut arribar a port només 45 minuts més tard del previst. «Jo vinc de Vila-seca amb un tren Catalunya Express i he trigat una hora i quart més del compte. Però ningú s'adona que, per a nosaltres, tot això suposa perdre temps i diners?», es preguntava Alejandra Arroyo. Una sensació plenament compartida entre els que venien en trens de línies de llarga distància des del sud, i que s'amuntegaven davant de tres finestretes obertes especialment per demanar un rescabalament. «M'han tornat 27 euros del bitllet des de León però, la veritat, no sé si compensa», resumia la Jessica.
|