| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 26 d'abril de 2024


divendres, 7 de desembre de 2007
>

«Barcelona és un producte que fa enveja»




Els excessos dels hooligans escocesos han revifat les reflexions respecte al model turístic de Barcelona, del qual moltes vegades es critica –també la mateixa administració– que potencia en excés el visitant de baix cost. Joan Gaspart replica amb contundència. «Barcelona és un producte que fa enveja. És una ciutat d'èxit i a vegades sembla que li hem de trobar pegues.» Seguint aquesta línia, en defensa la projecció turística: «La imatge de Barcelona és molt positiva. Tant si agrada com si no. És una ciutat perfecta? Cap no ho és. Que hi ha coses que cal millorar? Com a tot arreu.» El president de Turisme de Barcelona també convida a fer una reflexió sobre la importància estratègica del sector: «Els ciutadans han de tenir clar que el turisme és molt important. Molta gent, moltíssima, en viu, i contribueix a l'economia de la ciutat. El que hem de fer possible és que aquesta convivència sigui confortable per a tothom, començant pels que vivim a la ciutat», sentencia.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Gaspart: «Aïllar els ‘hooligans' a la ciutat seria pitjor i donaria una imatge irregular»

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.