| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 8 de maig de 2024


dijous, 6 de desembre de 2007
>

Oberts a ser avaluats




Una de les qüestions que més polèmica han aixecat del document de base de la futura llei d'educació és la possibilitat que els mestres siguin avaluats per un òrgan extern. Tot i que els delegats sindicals han mostrat un enèrgic rebuig a la mesura, l'estudi indica que els mestres no són contraris a passar aquests controls. Fins a un 79% es mostren d'acord o totalment d'acord a sotmetre's a avaluacions externes sempre que existeix objectivitat i l'avaluació es constitueixi com un element de millora, no com un element de sanció o control. No obstant això, un 77% dels enquestats es consideren amb la suficient capacitat d'autoavaluació. D'altra banda, una majoria destacable, més d'un 70%, creuen que hi hauria d'haver algun tipus de compensació, ja sigui econòmica o en forma de majors puntuacions, a l'hora de valorar les bones pràctiques. La majoria dels mestres concep la seva carrera com a horitzontal. En aquest sentit, el 82% dels enquestats basen la seva carrera en un enriquiment de la pròpia feina i busquen mobilitat sempre al mateix nivell més que no pas un recorregut professional dirigit a ocupar càrrecs de gestió. Aquesta resposta reforça la idea que els mestres s'hi dediquen de manera vocacional i no aspiren a ocupar uns altres càrrecs que no siguin a les aules.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Domini d'internet

>Les aules, una olla de pressió

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.