| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 26 de desembre de 2025


diumenge, 4 de novembre de 2007
>

«I tot, per un tren a Madrid!»




Albert Soler, en canvi, no té pis a Barcelona ni cap altra alternativa que no sigui sortir de casa una hora i mitja abans per fer un periple d'autobusos plens, enllaços al metro i arribar a temps a donar classe a la Universitat Pompeu Fabra, i tornar a les onze de la nit a Vilanova, dues hores després del normal, amb el temps just de sopar i anar a dormir. «Un autèntic safari», defineix, molt expressivament. «I tot aquest embolic és per un tren que ens farà anar a Madrid! Em sembla increïble. Si almenys això ens servís per connectar-nos amb Europa», es queixa Soler.

El pitjor és la tornada a casa. Ell és usuari habitual d'un Catalunya Exprés que surt del passeig de Gràcia a dos quarts de deu del vespre i que al cap de mitja hora el deixa a Vilanova i la Geltrú. Doncs bé, aquests deu dies ha d'agafar el metro, anar a la plaça Espanya, agafar un autobús, i canviar a Gavà. Tot plegat, per arribar més o menys a les onze de la nit, segons el dia. Una hora més tard del previst.

Més enllà de les dificultats que troba amb la nova situació, hi ha una cosa que l'indigna profundament: «La utilització política que se'n fa, per part d'uns i d'altres, que aquí no se'n salva ningú, perquè tots es miren aquest problema que afecta la gent des del punt de vista de mantenir-se com sigui o bé de desgastar l'adversari.»



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Rodalies es restablirà gradualment quan s'acabin de refer les vies, però encara no se sap quan

>Un segon atropellament mortal en 24 hores a la línia de Girona talla dues hores la circulació de trens

>Unes 150 persones es manifesten contra el caos de Renfe a Vilanova

>Els metges de família no consideren prioritària la vacuna contra el càncer uterí

>Mudances per culpa de Renfe

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.