| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 1 de maig de 2024


dimecres, 26 de setembre de 2007
>

Punt i a part. «L'oficina d'atenció a l'usuari té cues, és com anar al metge»



A.B.. Barcelona

+ En Toni Hermoso, a l'estació del passeig de Gràcia amb la Gran Via. / Foto: ORIOL DURAN

En Toni Hermoso disposa de la targeta des del mes de juliol. Aquest veí de Barcelona va poder aprofitar la promoció de sis euros anuals que es va fer amb el llançament del servei. Recentment, es va trobar que se li havia «desmagnetitzat» la targeta, de manera que no li funcionava. «Vaig demanar-ne una altra per correu electrònic i em van dir que ho fes per telèfon», assenyala. Després de fer la trucada, li van indicar que havia d'anar a l'oficina d'atenció a l'usuari, que és a la plaça Carles Pi i Sunyer.

L'horari d'atenció al públic d'aquesta oficina és de dos quarts de nou del matí fins a dos quarts de sis de la tarda. En Toni hi va anar força estona abans de l'hora de tancament. «Hi havia molta cua a la sala d'espera, és com anar al metge», assegura. Ja no li van donar número, i hi va haver de tornar un altre dia.

A banda del problema de la targeta desmagnetitzada, aquest usuari del Bicing s'ha trobat amb bicicletes amb alguns problemes tècnics. «Molts timbres de les bicis s'han trencat, i és clar, això és un problema, perquè el timbre és molt útil», indica.

D'altres vegades ha tingut fallades informàtiques quan intentava agafar una bicicleta. «He intentat agafar-la i et surt error, aleshores he comprovat que t'has d'esperar una estona i al cap d'una mica ja pots agafar-la», apunta. A més, en l'ús diari també ha tingut entrebancs per trobar una plaça per aparcar la bicicleta a l'estació.

En Toni sol anar a la feina en metro, i després, de tornada, agafa la bicicleta a l'estació de passeig de Gràcia, amb la Gran Via, fins a l'avinguda Meridiana, en la cruïlla amb el carrer València. En aquest trajecte també ha comprovat les deficiències que denuncia que tenen els carrils bici. «En general estic content del servei, però crec que hi ha moltes coses que caldria millorar», reivindica.

El servei ara només obre les nits de divendres i dissabte. En Toni també pensa que fóra bo que el servei funcionés més enllà de les dotze de la nit de diumenge a dijous.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Punt i a part. Barcelona estendrà el Bicing a quatre districtes més abans d'acabar l'any

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.