| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 24 de desembre de 2025


dijous, 13 de setembre de 2007
>

Testimonis empipats




Quan el jutge va obrir la sessió –per tancar-la al cap de tres quarts d'hora–, va fer entrar els testimonis que havien estat citats per declarar ahir al matí. Allà van poder escoltar la proposició de suspensió del judici que va fer el fiscal i les diferents alternatives que va proposar, i també van poder veure com tothom s'hi adheria. Però alguns d'ells, tot i que van dir que comprenien els motius, es van mostrar contrariats.

Una dona de Torrent, Rosa Barull Deulofeu, va lamentar que hagués hagut de suspendre les seves vacances per poder assistir al judici. Un altre afectat, Lluís Oliver Lloveras –que era el primer testimoni que havia de declarar–, va qualificar de «fatal», no només la suspensió del judici, sinó la manera com, segons va dir, s'ha dut el procés.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Se suspèn el judici per la intoxicació per les coques perquè no citen l'asseguradora

>«Sabem que Josep Gusó no ho volia pas fer, però la cosa va passar»

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.