L'estació de Lloret és l'última que s'ha construït de nou, i es va inaugurar el juliol passat, després de dos anys d'obres al mateix lloc que la terminal antiga. De fet, la terminal de Lloret és la segona de les comarques gironines pel que fa a viatgers, amb uns 2 milions per any, gràcies sobretot al turisme que visita la ciutat. La terminal disposa de quinze andanes, un pàrquing subterrani i un edifici modern amb tots els serveis. Pocs dies després de la inauguració, però, Mifas es va queixar que moltes de les andanes no estaven adaptades per a discapacitats. La solució va ser que els autobusos adaptats a persones amb mobilitat reduïda paressin en una de les tres andanes que sí que estava adaptada.
El regidor de Mobilitat, Ignasi Riera, va destacar ahir els avantatges de la nova estació, i es va mostrar molt satisfet del seu funcionament en els gairebé tres mesos de vida, precisament un cop està acabant la temporada d'estiu. Per altra banda, el director dels serveis territorials de Política Territorial i Obres Públiques, Ramon Ceide, va destacar ahir que el govern s'ha reunit amb l'Ajuntament per solucionar petits aspectes a millorar que s'han detectat, i que es vol fer en els pròxims mesos.