Dijous passat a la nit es va prohibir el trànsit a l'N-II entre Caldes i l'aeroport per fer uns treballs de pavimentació. Aquest tall va agafar de sorpresa els conductors, que van haver de desviar-se per Caldes si anaven direcció a Girona o per Riudellots si ho feien cap a Barcelona. Segons Foment, aquests talls nocturns es repetiran però segurament no serà fins al setembre o l'octubre. Aquests últims treballs d'asfaltatge van servir per posar en marxa, ahir al matí, un desviament provisional entre Caldes i l'aeroport. Ara els conductors circulen pel que serà la calçada dreta de la futura autovia. Mentrestant, al que fins ara era l'N-II s'hi faran els vials de serveis de la futura A-2.
L'AUTOVIA, AL DESEMBRE
D'altra banda, Foment va assegurar que l'autovia entre Caldes i l'aeroport estarà enllestida al desembre. I el tram que va de l'aeroport a Fornells, unes setmanes més tard. És l'enèsima previsió que fa l'Estat d'unes obres que s'allarguen indefinidament. I es tracta d'una de les carreteres gironines que suporten un major volum de trànsit és un punt d'accés a l'AP-7, l'aeroport, l'eix i el polígon industrial de Riudellots, i a les hores punta aquest sector està col·lapsat. Però Foment no només arrossega retards en aquest tram de l'N-II. Pel que fa al desdoblament entre Caldes i Sils, tan sols s'han començat a fer els primers moviments de terra. De Sils a Maçanet, no s'hi ha fet res. I de Maçanet a Blanes, el traçat encara s'ha d'aprovar definitivament.