| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 11 de juny de 2026


dimarts, 17 de juliol de 2007
>

Barcelonès Nord. La Ciutat del Bàsquet ampliarà l'oferta hotelera amb un segon equipament

La Penya i l'empresa Sacresa opten per substituir la residència per un hotel de dos estrelles

SARA MUÑOZ. Badalona
La Capital Europea del Bàsquet, el projecte batejat com a Màgic BDN, que impulsen el Joventut de Badalona i l'empresa Sacresa, inclourà finalment dos hotels. Al que ja estava previst de tres estrelles, se li afegirà un altre equipament d'una categoria inferior, que substituirà la residència que s'havia dissenyat inicialment pensant sobretot en els joves jugadors. Els hotels estaran emplaçats a l'espai que ara està envaït per les obres del metro, un fet que impossibilita que puguin estar a punt la primavera de l'any que ve, quan està prevista la inauguració del complex esportiu, lúdic i comercial.


+ Imatge virtual de la Capital Europea del Bàsquet, amb l'autopista C-31 al davant del complex.

L'arquitecte i vicepresident del Joventut de Badalona, Josep Puig, va explicar ahir que el projecte de la Ciutat del Bàsquet disposarà d'una oferta hotelera de 240 places, distribuïdes en dos equipaments: un hotel de tres estrelles, que oferirà 130 places, i un segon edifici de dues estrelles, que substitueix la residència que s'havia dissenyat inicialment, amb capacitat per a 110 clients. Josep Puig va anunciar que els promotors del complex ja tenen signat un preacord amb els dos operadors que es farien càrrec dels hotels.

Els dos equipaments hotelers estaran emplaçats, segons explica el vicepresident de la Penya, als terrenys on ara es despleguen els treballs de la línia 9 de metro. Aquest fet impedirà que estiguin a punt el maig del 2008, quan està prevista la inauguració del complex esportiu, lúdic i comercial. Josep Puig va manifestar que «es compliran els terminis», ja que les obres «avancen al ritme previst». L'arquitecte badaloní també va anunciar que passades les vacances d'estiu s'iniciaran les obres de millora dels carrers de l'entorn, valorades en 900.000 euros. És la partida que el Joventut i Sacresa invertiran en conceptes de plusvàlues, després que la Generalitat condicionés l'aprovació del POEC i l'atorgament de la llicència comercial a la reserva d'aquesta partida.

Pel que fa a aquesta llicència, la direcció general de Comerç no ha informat de l'estat del permís. Josep Puig, però, defensa que la llicència no trigarà a estar resolta: «Ens consta que està en la fase final.» Mentrestant, els botiguers de Badalona esperen la sentència del contenciós que van interposar contra el POEC.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Barcelonès Nord. Un 80% de negocis llogats

>La Capital Europea del Bàsquet inclourà un hotel de tres estrelles i un altre de dues

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.