El caos de la jornada es va fer extensible a la resta de mitjans de transport ja que tant els autobusos com els taxis es van veure desbordats. Mentre hi havia taxistes que a les deu del matí explicaven que ja havien fet tres viatges entre Vilanova i la Geltrú i Barcelona; els conductors d'alguns autobusos passaven de llarg d'algunes parades, o bé perquè ja anaven plens, o bé perquè els ànims dels passatgers que els esperaven estaven massa caldejats. El gerent de l'empresa Mon-Bus, Pau Monasterio, justificava l'actuació assegurant que no havien rebut el suport esperat de les policies municipals: «Hem fet el que hem pogut, hem portat els autobusos per sobre del límit de places, però hi ha hagut moments en què la gent ha perdut els nervis i alguns conductors han optat per passar de llarg.» Aquesta línia de bus uneix la comarca del Baix Penedès amb Barcelona, així que quan els autobusos arribaven al Garraf ja anaven pràcticament plens. Alguns conductors van optar per seguir les recomanacions de la policia i omplir els cotxes al màxim: amb passatgers drets pels passadissos i asseguts a les escales de la porta de sortida i entrada. Però a mig matí i per qüestions de seguretat, la majoria es limitava a cobrir les places estipulades, per això passaven de llarg d'algunes parades.
L'empresa Mon-Bus va rebre ahir l'autorització de la Generalitat per fer durant tot el cap de setmana el mateix horari que qualsevol dia laborable, és a dir, un viatge a l'hora. I és que Monasterio creu que aquest és un dels principals problemes del servei: «La línia està col·lapsada, tenim 3.500 viatgers al dia i seria necessari crear una línia directa entre el Garraf i Barcelona, però per això cal que les autoritats locals ho reclamin seriosament.»