| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 14 de gener de 2026


dijous, 24 de maig de 2007
>

CiU d'Olot denuncia que l'Ajuntament està endeutat, i ERC aposta per l'esport



O.M. R.E.. Olot

CiU d'Olot va criticar ahir l'endeutament de l'Ajuntament, tot i que va explicar que hi ha hagut més ingressos que mai gràcies a la construcció. El candidat, Josep Maria Corominas, va explicar: «La situació és increïble i paradoxal. Hi ha més ingressos i es cobren més impostos que mai, i malgrat això l'Ajuntament té un endeutament perillós.» Per CiU, el 2009 l'endeutament passarà del 108%, i segons la normativa no es pot sobrepassar el 110%. Per això es comprometen a gestionar l'economia municipal «d'una altra manera». D'altra banda, i respecte a la polèmica del cadastre, CiU creu que els errors provenen de les dades que ha facilitat l'Ajuntament, i que aquest hauria de rectificar i fer rectificar l'oficina del cadastre. Per això es van comprometre a donar suport als veïns en aquest assumpte.



ERC I L'ESPORT


La candidatura que encapçala Jordi Coma va apostar ahir per l'esport, amb una xerrada d'Albert Juncà, llicenciat en INEF i professor de la UAB. El programa d'ERC preveu, entre altres accions, la difusió de la pràctica esportiva de lleure (excursionisme, curses i travesses, cicloturisme, etc.) entre la gent de totes les edats; ampliar el programa d'activitats per a la gent adulta, la gent gran i els col·lectius amb necessitats especials; millorar l'ús de la pista d'atletisme del Tossols amb un programa que arribi a les escoles i facilitar-ne l'accés des del barri de Sant Roc; accelerar la construcció del nou pavelló poliesportiu i la reforma dels ja existents; millorar l'entorn del carril bici, i accelerar la construcció d'una piscina pública coberta.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>ERC dóna total llibertat als candidats perquè pactin amb qui vulguin als ajuntaments i a la Diputació

>Poca polèmica i molt consens en el debat de Torroella

>Govern i oposició surten en defensa dels Mossos però s'acusen de fer-los mal

>els candidats i els programes

>Mar de fons

>Participació i perdigonades

>ICV proposa, a més de la Marfà, dos centres cívics més a Girona

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.