| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 30 de maig de 2024


dissabte, 26 d'agost de 2006
>

El problema concret no és al revolt




Malgrat les conclusions aprovades pel PP en la comissió investigadora de les Corts Valencianes sobre l'accident de ferrocarril suburbà que va sorprendre el 3 de juliol els ciutadans valencians, el problema real d'aquesta desgràcia no està en el traçat, en el revolt, ni en la velocitat amb què la unitat va transitar per damunt els rails. Els sindicats més implicats ho denuncien contínuament i ara es demana un tren laboratori per determinar les causes reals d'un accident protagonitzat per un comboi que havia patit més de 55 avaries en tan sols 18 mesos i que va visitar els tallers de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana en més d'un centenar d'ocasions abans de l'accident. El problema no està en el traçat sinó en les unitats que hi transiten. Unes unitats que en el millor dels casos tenen més de quinze anys de vida carregades amb milions de quilòmetres sobre el seu xassís.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>València farà un nou túnel per evitar el revolt del metro on van morir 43 persones

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.