| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 11 de maig de 2024


dimecres, 29 de març de 2006
>

El tret diferencial



DANI CHICANO.
Teatrebrik ha volgut fer constar, en el dossier de l’obra, que aquesta ha estat treballada a partir de la tècnica teatral que porta el nom del seu creador, Sanford Meisner. El grup, que l’ha treballat en un curs impartit pel director de la Cellera Xavier Pujolràs, ha aplicat els coneixements adquirits en aquest muntatge. Aquesta tècnica es basa en la reproducció de les reaccions humanes de la manera més honesta emocionalment parlant. Segons Meisner, la feina de l’actor és «preparar-se per experimentar el que passa en cada moment». És per això que Ausellé va explicar que no havien fet l’habitual treball de taula previ, en què s’analitza amb profunditat el text i els personatges. També és per això que els mateixos membres de la companyia afirmen que, de la mà d’Ausellé i amb la tècnica Meisner, han creat «un somni molt més proper, on les coses passen de veritat i els personatges viuen tota la història, juntament amb el públic, amb gran realisme».

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Els banyolins Teatrebrik estrenen «El somni d’una nit d’estiu» amb voluntat de professionalitzar-se

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.