dilluns, 17 de setembre de 2001 >
1a REGIONAL. GRUP 6
2a. REGIONAL. GRUP 1
1a REGIONAL. GRUP 6
2a. REGIONAL. GRUP 1
NÚÑEZ / EL PUNT
/ FERMÍN
/ ESPEJO / EL PUNT
/ JOAN
/ VIDAL
/ LÓPEZ
/ SANCHO
/ DE LA RICA
/ GASSENI / RALDA / JOSEP FRANCH
.
Reddis, 2
La Canonja, 1BONAVISTA: Agustin, Blanco, Meler, Coca, Barrera, Gomez, Paris (Troyano), Anguis, Gerso, Coll, Cañadas (Fraile).
LA CANONJA: Estivill, Morillo, Calero, Ramos, Asens, Muñoz, De la Torre (Merle), Garcia (Alejandro), Ferrer (Quesada), Molina, Mestre.
Gols: 1-0 (20') Paris. 1-1 (60') Merle. 2-1 (75') Troyano
Àrbitre: Josep Pujol Cugat. Bé. L'afició del Reddis va criticar la seva actuació en l'anul·lació del que hauria estat el 2-0 després d'una consulta al linier.
Comentari: El Reddis va saber afrontar el partit contra la Canonja amb suficient confiança, malgrat la joventut dels seus jugadors, i va fer un joc, tant en atac com en defensa, que va ser del grat dels seguidors del club reusenc que dissabte passat van assistir al partit. La bona compenetració dels jugadors del Reddis va ajudar-los a guanyar un contrincant que disputava el seu primer partit a primera regional després del seu ascens. Cal destacar una jugada en la qual Troyano va marcar de vaselina el que va significar el definitiu 2-1. Amposta, 1
El Vendrell, 0AMPOSTA: Diego, Pegolada, Esteban, Manel (Llaberia), Xoli, Mingo, Poy (Gisbert), Miró, Xavi (Mauri), Carlos Rodriguez, Cristofer (Oriol).
EL VENDRELL: Edgar, Manel, Pep Bartra, Pere, Ramon (Cantero), Benja, Romera (Dani), Victor (Raul), David (Marc Bartra), Benitez, Tarragó.
Gols:1-0 (32') Carlos Rodriguez
Àrbitre:Gisbert. Bé. La seva actuació no va decebre cap dels dos equips que disputaven el partit. Va amonestar amb targeta groga els locals Manel i Xavi, i els visitants Benítez, Tarragó i Ramon.
Comentari:Els jugadors de l'Amposta van començar jugant molt fort durant els primers quinze minuts, fent així que el Vendrell s'esforcés per aconseguir contrarestar la pressió que exercien. Tot i això, els visitants no van poder evitar l'únic gol del partit, al minut 32. A partir del gol fins al descans, va dominar el partit el Vendrell, igual que durant tota la segona part. Malgrat l'esforç dels de la capital del Baix Penedès, i gràcies al tancament que van fer els de l'Amposta, el Vendrell no va poder remuntar el partit, i l'Amposta va ser l'equip que va aconseguir sumar els tres primers punts de la temporada. Campclar, 0
Roda de Berà, 5CAMPCLAR: Bifu, Paco, Navarrete, Mesa, Pablo, Chupi, Vicente, Dani, Diego Corbacho (Martín) i Juanito (Quico).
RODA DE BERÀ: Toni, Rovira (Alberto) Nando, Fernando, Sergi, Solé (Andreu), César, Huguet, Escamilla i Germán (Ruben).
Gols:0-1 (15') Germán. 0-2 (45') Solé. 0-3 (67') Alberto. 0-4 (77') Alberto. 0-5 (90') Alberto.
Àrbitre:Rom. Regular. Va provocar moltes interrupcions del joc, que va ser molt brut per part de les dues bandes i que no va saber aturar. Va expulsar per doble amonestació Pablo, del Campclar. Va ensenyar targeta groga a Dani i Vicente, del Campclar, i a Solé, Huguet, Nando, Alberto, César i Sergi, del Roda de Berà.
Comentari: El debut del Campclar a primera regional no va ser el que els seus seguidors s'esperaven. I és que l'equip tarragoní va perdre per cinc gols contra els rodencs. Tot i això, els locals van començar la primera part creant algunes ocasions de gol que no van poder materialitzar. Quan els del Roda de Berà van fer el primer gol, el Campclar es va desfer, sobretot quan just poc abans del descans li van marcar el 0-2. La segona part ja va ser definitiva, ja que l'àrbitre, en una decisió encertada, va expulsar Pablo per doble amonestació (per agafar un jugador de l'altre equip i per parar una pilota amb la mà), fet que va trencar definitivament el joc de l'equip local. A partir d'aquell moment el Roda va dominar plenament el joc i va fer el que va voler. Cal destacar l'actuació d'Alberto, que va materialitzar els tres darrers gols de l'equip visitant. Bonavista, 0
La Cava, 4BONAVISTA: Manolo, Balas (Pinillas), Carrasco, Sergio, Luismi, Oscar (Cañón), Luigi, Juanjo (Gerard), Miquel, Pitu, Ramírez (Moreno).
LA CAVA: Limbos, Robert, Sergio, Oscar, Jordi, Víctor, Jose Mari, Baltasar, Pier (Llorca), Juanjo (Carlos), David.
Gols:0-1 (27') Víctor. 0-2 (56') David. 0-3 (57') David. 0-4 (84') José Mari.
Àrbitre:Gil. Regular. Va tenir alguns petits errors que no van afectar gaire cap dels dos equips. Va ensenyar targeta groga al local Luismi i als visitants Pier, Víctor, David, Baltasar i Carles.
Comentari:L'equip del Bonavista va començar el partit malamemt a causa que en l'equip inicial es van haver d'improvisar dos laterals que a la llarga van ser la clau de la derrota. Cal destacar el gran gol que va marcar David per l'escaire de la porteria contrària i que va significar el 2-0. Aquest no va ser un gran partit del Bonavista. Salou, 0
SPiSP, 3SALOU: Javier, Cochero, Cebreano, Cano, Castillejo, León (Palau), Rodriguez, Iglesias, Palomares (Ramírez), Fernandez, García (Bocio).
SPISP: Llamas, Marcos, Román, Silvio (Solé), Carbonell, Massip, David, Vicente (José Maria), Morros (Freixes), Rosado, Salvador (Daniel).
Gols:0-1 (60') Rosado. 0-2 (70') José Maria. 0-3 (80') José Maria.
Àrbitre:Tomás Badia. Bé.
Comentari:El Salou va fer el seu debut contra el Sant Pere i Sant Pau sense poder aconseguir els tres punts en joc. La primera part del partit va ser igualada. En canvi, durant la segona part, gràcies als canvis, el Sant Pere i Sant Pau va poder dominar la pilota, aconseguint així fer els tres gols que li van donar la victòria. L'Ampolla, 2
Gandesa, 5L'AMPOLLA: Joan, Meca, Julio, Joel, Lluis, Victor, Sandal, Dani, Angel, Guillermo (Jesús), Aleix.
GANDESA: Morelló, Vidal, Bruixera, Pacha, Albelton,Sovirats, Emili, Diaz, Pepe, Cantó, Nicolás.
Gols:0-1 (10') Emili. 1-1 (20') Guillermo. 1-2 (47') Pepe. 1-3 (50') Emili. 1-4 (63') Pepe. 2-4 (70') Aleix. 2-5 (97') Albelton.
Àrbitre:Sicota. Malament. No va xiular un penal a favor de l'Ampolla. Va interrompre molt el joc, dificultant així el seu desenvolupament. Això va causar que els dos equips estessin descontents amb l'actuació de Sicota.
Comentari:La clau de la derrota dels de l'Ampolla van ser els contraatacs del Gandesa. Als jugadors de l'equip local els va descentrar la rapidesa amb la qual els gandesans van aconseguir desbordar la seves línies defensives. A aquest fet s'hi sumen les contínues parades del joc per part de l'àrbitre. Torredembarra, 1
Torreforta, 1TORREDEMBARRA: Sergi, Vidal, Òscar, Oriol, Balcells, Mancera (Manolo), Moreno (Navarro), Giralt, Castro, Rafael, Sánchez (Albert).
TORREFORTA: Rojas, Jesús, Abellán, Pedrosa, Brais, Corona, Iván, Giró, Santos (Juan), Gigi (Reina), Lluís.
Gols:0-1 (1') Lluís. 1-1 (25') Vidal.
Àrbitre:Cuedi. Malament. No va ser coherent amb les seves decisions i no va xiular una targeta vermella després d'una jugada que hauria pogut ser gol a favor del Torredembarra. Va ensenyar targeta groga a Vidal, Balcells, Mancero, Moreno, Giralt, Sánchez i Manolo, del Torredembarra, i a Jesús, Brais, Ivan, Gigi i Lluís, del Torreforta.
Comentari:El Torredembarra va salvar un punt a casa, en un partit que va acabar amb un resultat que es pot qualificar de just. I és que els del Torreforta haurien pogut golejar els torrencs durant els primers minuts de joc. Però després va ser l'equip local el que va saber aprofitar la relaxació dels de Tarragona i va controlar, durant la segona part, el partit, amb molt bones ocasions de gol, que no es van poder transformar en un resultat millor. Tots dos equips van fer un bon partit. Vila-seca, 0
Cambrils, 0VILA-SECA: Fàbregas, Pedreño, Maneiro, Martí, Mariano (Martín), Àlex, Iñaki, Xavier, Benito, Gutiérrez (Sabino), Bargalló (Solé).
CAMBRILS: Morell, Toni, Gerard (Sabaté), Dani Ruiz (Emilio), Soto, Crisitian, Porro, Fernando, Gistau (Artald), Fran (Carlos), Dani Somavilla (Calvet).
Àrbitre:Colomines. Regular. Va ensenyar una targeta vermella a Cristian, del Cambrils. Va ensenyar targeta groga a Àlex, Xavier i Gutiérrez, del Vila-seca, a Toni, Gerard, Fernando, Fran, Dani Somavilla i Emilio, del Cambrils.
Comentari: La primera part la va dominar majoritàriament el Vila-seca, amb una clara ocasió de gol contra un Cambrils que jugava la pilota sortint des de la defensa. A la segona part, gràcies als canvis, el Cambrils va arribar més a porteria, però sense poder marcar cap gol. Horta, 1-El Perelló, 2HORTA: Ferràn, Raul, Carlos, Josep Maria, Iván (Javier Ibáñez), Estruel (David Ibáñez), Aubeso, Videllet, Andreu (Salva), Miguel Angel i Badia.
EL PERELLÓ: Ponce, Torres, Guinovart, Pinyol, David, Curto, Boyer, Llaó, Díaz, Márquez i Miralles (Figueres).
Gols: 0-1 (27') Miguel Ángel de penal. 1-1 (32') Díaz. 1-2 (54') Guinovart.
Àrbitre: Torné Gisbert. Regular. Va amonestar amb targeta groga Iván, Estruel, Josep Maria, Andreu, Miguel Ángel i Badia, i va expulsar per doble amonestació Videllet i Javier Ibañez, de l'Horta. Va ensenyar targeta groga a Márquez, Díaz i Boyer, del Perelló.
Comentari: L'Horta i el Perelló van disputar aquesta jornada en el debut en la categoria aquesta temporada un partit força dur en què les coses se li van complicar molt a l'arbitre, el senyor Torné Gisbert. El conjunt de l'Horta de Sant Joan va disposar d'un clar domini durant tot el partit, però no va saber materialitzar les ocasions de què va disposar, i el Perelló ho va fer amb les dues oportunitats que va tenir durant el partit per mitjà dels jugadors Miguel Ángel i de Guinovart.Corbera, 5-Catalonia, 0CORBERA: Ruben, Abel, Quilito, Simó, Narcís (Marc), Álex, Ferràn (Palau), Vila, Josep Maria, Alberto i Estrada.
JESÚS CATALONIA: To, Óscar, Arasa (Guinovart), Andujar, Boix (Fatsini), Gisbert, Vaquer (Fernández), Alaixendri i Cordovilla (Puerta), Panisello (Pons) i Ponce.
Gols: 1-0 (6') Vila. 2-0 (30') Ferràn. 3-0 (36') Alberto. 4-0 (48') Ruben. 5-0 (62') Alberto.
Àrbitre: Victòria del Sol. Bé. Va amonestar amb targeta groga Simó, del Corbera, i Ponce, del Jesús Catalonia.
Comentari: El Corbera va dominar el partit que va disputar contra el J. Catalonia. El tres a zero amb què es va anar al descans va trencar totalment el partit a favor dels locals, que van acabar golejant.L'Atmetlla, 3-Galera, 2L'ATMETLLA: Norbert, Sergi, Lorenzo, Narcís, Alfredo (Juan Pere), Salvador, Héctor, Josep Maria, Iván, Andreu (Franc) i Joni (Jordi Vila).
LA GALERA: Llorach, Pagà, Sánchez, Balaguer, David (Francisco), Labernia, Israel (Pancràs), Navarro, Miralles, Forner i Pastor.
Gols: 0-1 (10') Israel. 1-1 (25') Iván. 2-1 (41') Héctor. 3-1 (60') Sergi. 3-2 (88') Miralles.
Àrbitre: Mayor. Bé. Va amonestar amb targeta groga Narcís, de l'Ametlla, i els visitants Sánchez, Pancràs i Balaguer, i va expulsar per doble amonestació Labernia.
Comentari: L'Atmetlla va dominar gairebé tot el partit, tot i que va haver de remuntar un gol inicial de la Galera, demostrant una gran reacció. Per la seva banda, la Galera va tancar-se en defensa i va sortir al contraatac. Godall, 3-Olímpic Móra, 0GODALL: Serret, Casanova, Roig, Llop (Fernández), Esteller, Queralt, Sevilla (Galera), Altadill, Longan, Cabanes i Montpel.
OLÍMPIC MÓRA: Blasco, Colas, Pedrola (Mirabal), Handduch, Silva, Pedrola II, Vinaixa (Brull), Pedrola III, Duran, Melchor (Ariza)i Pujol.
Gols: 1-0 Longan de penal. 2-0 Sevilla. 3-0 Longan.
Àrbitre: Gurrera. Regular. Va amonestar amb targeta groga Montpel, del Godall, i Duran i Handduch, de l'Olímpic Móra.
Comentari: El Godall i l'Olímpic Móra van jugar un partit que va dominar el Godall. A la primera part, tot i el domini local, l'Olímpic va poder frenar els atacs rivals. A la segona part, després del primer gol del Godall, les coses ja se li van posar més fàcils per arrodonir el resultat amb dos gols més.Deltebre, 3-St. Jaume, 4DELTEBRE: Boronat, Salaet, Mario, Castells, Pau, Gervasi (Bertomeu), Álex (Jose), Dani, Tomás, García (Andres) i Macia.
ST. JAUME ENVEJA: Paulino, Cluquell, Gilabert, Bort, Torres, Pinçà, Llaveria, Parra (Moreno), Cornejo, Tomás (Perelló) i Ventura.
Gols: 0-1 (8') Ventura. 0-2 (15') Ventura. 1-2 (20') Tomás. 1-3 (37') Ventura. 1-4 (73') Cornejo. 2-4 (77') Dani. 3-4 (80') Tomás de penal.
Àrbitre: Vízcarro. Bé. Va amonestar amb targeta groga Gervasi i Salaet, del Deltebre, i els visitants Tomás, Cornejo, Paulino i l'entrenador.
Comentari: El Deltebre i el St. Jaume d'Enveja van jugar un partit que va ser molt disputat. El Deltebre va intentar dominar el partit, però els visitants van jugar molt bé al centre del camp i van sorprendre al contraatac. El Deltebre va lluitar molt per aconseguir un empat que finalment no va poder arribar.
|