dilluns, 17 de setembre de 2001 >
La UE Vilassar no pot aturar l'allau de bon joc del Reus i cau amb tota justícia
Els maresmencs van estar a punt d'encaixar una golejada
P.G. / S.C.
.
Reus
La UE Vilassar va haver de rendir-se ahir a la superioritat del Reus Deportiu (4-2). El conjunt local va multiplicar les seves virtuts, sobretot en atac, mentre que els jugadors dirigits per Joan Francesc Ferrer, Rubi, no van trobar la manera d'aturar les accions del rival. Tot i el resultat el Reus va tenir moltes ocasions clares i va perdonar la golejada.
 +
Imatge del partit d'ahir entre el Reus i el Vilassar.
Foto:
R.C.
|
3a DIVISIÓ
4 REUS: Vega, Ávila (Claramunt, 74'), Ortiz, Palet, Sangrà, Izuriaga, Javi González, Villar, Aramayo (Rubén Alonso, 65'), Jarauta (Sergi Grau, 19') i Santi Acedo.
2 VILASSAR: Jordi (2), Cristian (2), Rodríguez (2), José (2), Edu Blanch (2), Salmerón (2), Chus (2) (Alfonso (3), 62') Pol (2), Javi Guerra (3), Puado (2) (Raül (2), 62') i Dani Santos (2) (Carlos (2), 62').
Gols: 1-0 (2') Santi Acedo. 2-0 (13') Santi Acedo. 2-1 (26') Javi Guerra. 3-1 (43') Sergi Grau. 4-1 (51') Ortiz. 4-2 (82') Alfonso.
Àrbitre: Capdequí Blanch. Va amonestar Santi Acedo, del Reus Deportiu, i Edu Blanch, Puado i Alfonso, del Vilassar.
Públic: Uns 900 espectadors.
El Reus va posar ahir fre a la bona sensació que ha donat el Vilassar durant aquest inici de temporada. Tot i que la derrota era previsible el Reus és un clar aspirant a ocupar un lloc de promoció d'ascens , el conjunt maresmenc va mostar-se massa tou i va quedar aclaparat per l'allau de joc visitant. De bon principi va quedar clar que els jugadors vilassarencs no tenien el seu dia. En el minut dos de joc Santi Acedo va recollir una pilota morta dins l'àrea i després de fer un gir va superar el porter Jordi amb un fort xut. El davanter reusenc va estar molt actiu durant tot el partit i no va tardar gaire a tornar a sorprendre la defensa vilassarenca. Poc abans d'arribar al primer quart d'hora Acedo va aprofitar un rebuig defensiu per marcar el 2-0 i incrementar el seu compte particular. El Vilassar va intentar reaccionar i Javi Guerra va aprofitar una badada defensiva local per reduir distàncies (2-1). Tot i això, el gol va ser un miratge perquè abans del descans l'equip reusenc va marcar el 3-1 mitjançant un xut de Sergi Grau.
Les coses no van millorar per als maresmencs a la represa, més aviat el Reus va incrementar encara més la pressió ofensiva. A la sortida d'un córner Ortiz va fer un bon control i va afusellar Jordi (4-1).
Tot i que el partit ja estava sentenciat, el Reus no va conformar-se i va seguir creant molt de perill a l'àrea maresmenca. Per contra, la sort va estar al costat del Vilassar, que a pocs minuts del final va tornar a reduir diferències mitjançant una falta llançada per Vega. El 4-2 ja seria el resultat definitiu, tot i que el porter Jordi encara va tenir temps per veure com un xut d'Izuriaga s'estavellava contra el pal.
|