| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | diumenge, 21 de desembre de 2025

ELS TOP 7 DE 3/24 TV 03/10/2003 06:00

L'arribada, de moment en període de proves, del nou canal informatiu de Televisió de Catalunya 3/24 ha fet que alguns teleespectadors es replantegin la distribució de canals a la seva TV. Habitualment, ni que sigui per inèrcia, tenim TVE1 al canal 1, La 2 al 2, TV3 o Canal 9 al 3, el Canal 33 o Punt 2 al 4, Tele 5 al 5, Antena 3 al 6, Canal + al 7 i després la corrua de teles locals o més esteses (Flaix TV, City TV...) a partir del 8. On situarem el 3/24 (si és que el sintonitzem)? Al 9 de 3+2+4, al 24, al canal 0 que des de l'arribada del DVD i dels euroconnectors ja no és el canal video? Us demanem que ens digueu quina és la distribució de canals en el vostre receptor de casa i/o quina proposeu per vèncer la inèrcia nacional-espanyola. L'aportació més original de la setmana rebrà un exemplar d'un llibre verbívor recomanat. Aquesta setmana, un exemplar del llibre de contes "Homeless", l'autor del qual -Pau Vidal- acaba de ser declarat (calent calent) Talent FNAC. El premiat ho serà per gentilesa d'Empúries i de la llibreria virtual llibres.com.

1. El 33 al 4 NO! I el 3/24? (Narcís Parés)
Jo, com que el 3 i el 4 queden molt allunyats ent4re sí pel meu dit polze, vaig decidir posar el C33 en el 6 per què queda just a sota del 3 i a més 3+3=6.

1

(TVE1)

2

(TVE2)

3

(TV3)

4

(Canal+)

5

(Tele5)

6

(C33)

7

(Antena3)

8

(Eurosport)

9

(TV

SantCugat)

Com que a l'edifici tenim parabòlica (analògica), en el 8 hi tinc Eurosport, però com que fa temps que n'estic decebut hi posaré TVSant Cugat. I com que Movent TV Sant Cugat del 9 al 8 el 9 em queda lliure, doncs és el lloc lògic per a posar el 3/24. És a dir, just a sota de TV3 i del C33!

1

(TVE1)

2

(TVE2)

3

(TV3)

4

(Canal+)

5

(Tele5)

6

(C33)

7

(Antena3)

8

(TV

SantCugat)

9

(3/24)

Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.