 |
ELS TOP 7 DE Quins webs! 21/09/2007 00:00
|
La verbívora Eva Palau -autora des del llogaret irreductible del CEIP Montserrat de Sant Just Desvern del blog ensquedem.blogspot.com- ens fa saber que el web oficial del Colegio Oficial de Ingenieros de Telecomunicación té un nom més aviat poca-solta: www.coit.es. Tenint en compte que el diccionari de María Moliner recull el verb coitar (realizar el coito), ens diu l'Eva que ja s'entén que les infrastructures vagin com van.
Us demanem webs existents que tinguin noms absolutament aliens als seus continguts, encara que siguin en una altra llengua. El millor missatge rebrà un exemplar d'Enviar i rebre, la novetat més recent de Màrius Serra que inclou 141 articles de foc, joc i xoc amb les rèpliques dels lectors i també 141 enigmàrius per gentilesa de Columna i de la llibreria virtual llibres.cat.
1. Quins webs... i quins ous!!! (Pani)
www.ous.fi
Sí, ja sé que no és gaire fi... Però aquesta web fi...nesa es mulla clar i català (per això és un club de natació, és clar!).
2. Quan la mort pren forma d'hipoteca... (Pau Boet)
www.mort.com Quina pooorrr!!! Recursos sobre hipoteques, bancs i préstecs.
3. Si decideixen venir al nostre pais... (martap)
hauran de canviar de nom. www.vandeputte.com
Es tracta d'una empresa de materials de seguretat holandesa. Dels dos sentits que pot tenir la web a mi m'agrada el que fa pensar que es creuen més llestos que ningú.
4. El sector immobiliari, fet un nyap (Dídac)
Goita, si anem a nyap.com ens trobem amb una pàgines de finques (New York Apartments).
5. No calen comentaris (Lluís Gallart)
http://www.cony.com/
(és un web francès d'una empresa partenaire de Panasonic)
6. Web escatològica ? (Cesca)
Caca.com
Res d'escatología, és el Centro de Arte Contemporàneo de las Américas...(sense comentaris)
7. Ens enganyen! (Adria Pujol i Cruells)
I, sense voler passar-nos d'escatofílics, només dir que www.caga.hu és un web de complements de moda, que www.polla.cl és un portal d'apostes i que, vet-ho aquí, www.fongs.com no és un web de boletaires, o de gent que no es renta els peus, sinó que es tracta d'un grup internacional d'indústries poderoses; de fet, però, creixen com bolets.
|
|