| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | dimecres, 17 de desembre de 2025

ELS TOP 7 DE FFF 19/01/2007 00:00

Enric Gomà, codirector del recomanable programa "Caçadors de Paraules" (TV3, dilluns 21:40) és també responsable d'una deliciosa llista de distribució anomenada "Al Carrer", basada en les coses singulars que els collistaires senten o veuen mentre van pel carrer. Recentment, va distribuir una aportació que inspira aquest fòrum: "Sentit en un restaurant del carrer de la Lluna, a Barcelona. Un client mira la pissarra del restaurant i hi llegeix un rètol que diu 'FFF de mirar la carta'. Tot seguit li pregunta a l'amo del local: -Què és FFF? -Feu el fotut favor". Us demanem abreviacions creatives. El missatge més destacat rebrà un exemplar del segon llibre de sudokus musicals Sidokus sardanistes, de David Puertas i Bernat Puertas, per gentilesa del web www.sidokus.com i de la llibreria virtual llibres.cat.

1. Duet (cesca)

Quan tens un abonament tancat pels concerts de l'Auditori, de tota la temporada, hi ha de tot, uns t'agraden més i d'altres menys. Els compositors contemporanis són, de vegades, difícils de classificar però pensem que s'ha de coneixer tot. A casa quan intuim que ens avorrirem ja diem : el programa d'avui em sembla que serà un DUET (Dormirem Una Estoneta Tots)

2. Ll'orinal (Manel Marques)

No és meu, vagi per endavant. És el nom d'un blog. O.R.I.N.A.L. Obrador de Recitacions I Noves Actituds Literàries. l'adreça és: http://www.horinal.blogspot.com

3. Més insults (jms)

A propòsit de l'aportació anterior, de Núria, recordo que en els meus temps escolars, el pitjor insult que es podia dirigir a algun company era CAPUMA, síntesi de CAbró, Puta i MAricon. Així, amb un "tiro" mataves tres pardals.

4. Peuteà (Núria)

L'altre dia el meu fill em va recordar els meus temps d'infantesa:
- Mama, saps quina paraulota ha dit avui l'Òscar?
- Quina?
- Doncs... -i em diu fluixet- peuteà...
Em va fer gràcia comprovar que als nens del segle XXI encara els fa cosa dir PUTA...

5. CQS (Ció R)

Fa bastants anys, quan les classes eren en castellà, en els llibres de matemàtiques després de la demostració d'un teorema posava cqd (como queriamos demostrar) que nosaltres traduíem per "coño que desgracia".

6. RTFM (Roger)

A mi el primer que m'ha vingut el cap son unes sigles que he vist molts cops buscant solucions a problemes (normalment informàtics) per internet. Moltes vegades, un cop algú (jo mateix o algú altre) ha fet la pregunta algun entès respon "RTFM", que vol dir "Read The Fucking Manual" (en català podriem dir LEPM o LPM, Llegeixi el Putu Manual)

7. NPI (Maria Eulàlia Nuet)

Sé que no és gaire original, però el primer que em ve al cap és la resposta NPI, per Ni Puta Idea.

Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.