| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | dimecres, 17 de desembre de 2025

ELS TOP 7 DE Ves quin remei! 07/07/2006 00:00

Ens escriu l'escriptor (ja ens perdonareu el pleonasme) Carles Miró. Diu que sa santa esposa pateix una contractura muscular i el professional de capçalera li ha receptat un relaxant muscular. "Lògic, eh? -escriu Miró- Doncs no ho sé. Perquè les pastilletes tenen aquest nom: MYOLASTAN". Miró investiga l'origen de l'empresa fabricant -francesa- i la distribució global del medicament -he fet cinc segons de google, escriu-, però conclou: "jo sospito que un verbívor és el propietari del laboratori aquest i no ha pogut evitar delatar-se". La veritat és que MYOLASTAN sona -a la manera del noi repel·lent del Minoria Absoluta- a gerundi de MOLESTAR, però també remet a unes queixes prou felines: MIOLES TANT. Us demanem noms xocants de medicaments convencionals, homeopàtics o de qualsevol altra tendència sexual. El missatge més destacat rebrà un exemplar del llibre d'aforismes Viure mata d'Abel Cutillas , per gentilesa de l'Editorial Fonoll i la llibreria virtual llibres.cat.

1. Pel mal de cap (Joan)

Una presentacio de l'analgesic Paracetamol es el "Resacal". Esta clar quin "target" d'usuaris busquen, oi?

2. Taps per les orelles (Rosa)

Tinc uns taps per les orelles de marca NOHISENT. Us puc confirmar que fan aquest efecte!

3. Parlant de vergonyes (Llum)

Em solidaritzo amb la noia que tenia vergonya de demanar Evacuol a la farmacia!
Jo em volia fondre un cop que el meu cap em va enviar a comrar-li un medicament per a la tos que es deia

HEMOXSIFILIN!!!!!

(i diu que sí, que era per a la tos...)

4. Lubrilax (Lúbric)

Parlant de laxants, el LUBRILAX no sé si només lubrica o si, a més, estimula la lubricitat dels pobres restrets que se l'han de prendre. Si algú s'anima...

5. Cardem (Marta)

Jo havia treballat durant un temps en la indústria farmacèutica, i fonts ben informades em van assegurar que fa uns anys va rodar més d'un cap per culpa del nom d'un medicament que en prou feines es va vendre a Catalunya; es tracta d'un antihipertensiu que es deia CARDEM.

6. A qualsevol panacea... (Rosa)

...el millor principi actiu ha de ser la "kenifetamida", sense dubte!

7. Calmatel (Cesca)

El nom d'aquesta crema per als dolors musculars ja t'ho diu, si tens mal CALMA-TE'L

Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.