|
ELS TOP 7 DE Separ & Ats 24/03/2006 00:00
|
El verbívor Xavier Falgueras ens ha enviat notícia d'una sensacional "Primera Reunión Oficial Conjunta Separ & Ats" que es va celebrar a València. Falgueras va suposar que era una trobada entre associacions de divorciats. "La idea d'agafar la paraula separats, trencada i tornada a unir amb la &, em va semblar ideal per a un objectiu com aquest. Els separats que ara es reconcilien o es reuneixen fan que la & tingui la missió simultània de separar i unir". Però no. Falgueras ho va investigar i resulta que la Separ és una societat de metges espanyola (www.separ.es) i la Ats és una homòloga seva nord-americana. "Per pur atzar existeixen al món dues societats homòlogues com Separ i Ats, fan una primera reunió (conjunta!) i a més a més la van a fer a la ciutat de València, on els seus noms juxtaposats tenen el significat que tenen".
Busquem més Separ & Ats, és a dir, unions xocants de noms. De persones, d'associacions, d'empreses o d'equips de futbol, com ara el famós exemple en castellà del partit (atracament) "Levante-Las Palmas". El missatge més destacat rebrà un exemplar dedicat de Farsa de Màrius Serra per gentilesa de l'editorial Planeta i la llibreria virtual llibres.com.
1. Problemes territorials (Peplluís)
Al Vallès Oriental hi ha una certa rivalitat entre Granollers i Mollet. Sovint es diu que "els de Granollers i Mollet no es poden veure... perquè hi ha Parets i Bigues al mig".
2. Autèntics! (Carla Pi)
Amb el meu cognom és fàcil de fer-hi conya... Deixant al marge associacions malintencionades, els meus germans s'han casat amb unes noies genials, però la suma dels seus cognoms és xocant. Els meus tres nebots són nominalment incompatibles : els dos grans es diuen Pi Montañés (molt ecològics, ells)... i el petit Pi Roman (espero que la campanya antiincèndia no l'afecti). Ah! i la meva mare ha signat tota la vida com a Sra. Rusiñol de Pi (molt saborós i nostrat, el bolet, o cantaire, l'ocell).
3. Un cas de mala llet (Ció)
Ha sortit al TN migdia de TV3 parlant del manteniment dels radars de la Consellera Tura. L'empresa encarregada es diu "multasegura"
4. Partit de futbol de 1era Regional grup 1 (Albert)
Salt-Anglès, o Salt-Bisbalenc.
El Salt dóna molt de joc ...
5. Repsol extremista? (Joana Bellpes)
Dos jugadors històrics del FC València: Repp & Sol. I a més un d'actual que quan juga a la banda fa d' Extrem & Mista
6. Unes sopetes (Antoni)
La meva àvia, que era d'Almeria, es deia Rodríguez Hueso. Sempre m'explicava que a un cosí seu que es deia Hueso Paniagua l'anomenaven "el sopas" al seu poble.
7. Voteu-la (Albert Bengoetxea)
Càndida Tura és la cap de llista del meu partit, seguida d'altres destacats liders com Juli Vert, Mercé Dària i Angel Ical. Càndida al Parlament !!!
|
|