| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | dimecres, 17 de desembre de 2025

ELS TOP 7 DE Al (Súper) Tall 27/01/2006 00:00

El verbívor Nèstor Macià ens ha enviat la foto d'un tíquet del súper. Com podeu comprovar tot va bé fins que apareix un FILETEJAT DE POLLAS molt inquietant, al qual hi manquen tres lletres per arribar al POLLASTRE.

Òbviament, l'amplada dels tíquets de caixa és reduïda, de manera que moltes marques i denominacions queden tallades, amb els ensurts subsegüents. Un altre exemple, que pot esfereir els joves amb una baixa concentració d'espermatozoides, és aquest: LLET ESTERIL, del qual han quedat fora ITZADA.

Us demanem que escruteu els vostres tíquets de supermercat o hipermercat amb mirada verbívora. ¿Quins tresors hi trobareu? Aquesta setmana potser el missatge guanyador hauria de rebre un val de compra, però hem decidit reincidir en la qüestió llibresca: un exemplar de El món en jocs d'Oriol Comas i Coma per gentilesa de La Magrana i la llibreria virtual llibres.com.

1. Al Condis en fan crema (Reincident)

Transcric de la meva llista de productes comprats avui al Condis: Sopinstant G.Blanca CREMA POLLA. No sé si vol dir que aquí en lloc de filetejar-la en fan crema (boníssima?) o és que surts d'allà amb el titot ardent?

2. Uns peus enormes (aiguamarina)

Vaig demanar un parell de peus de porc i em van donar DOS PEUS DE POR. Com que en compro relativament sovint, es deuen pensar que m'agraden força.

3. Pollastres antiquats (Mercè)

Jo havia agafat unes carcasses de pollastre per fer brou que em pensava que eren fresques del dia i això és el que posa el tiquet de compra: "POLLO CARCAS", s'ha quedat una mica retro el meu brou, que hi farem! (Hipercor, 31 de gener)

4. Al Hipercor (Cèlia Villar)

A l'Hipercor m'han venut ROLLOS COC (em sembla que no tinc una cuina de carbó, però vaja), TOMA DE MONT (per TOMÀQUETS DE MONTSERRAT), FRUTAS DEL BO (sí, són unes maduixetes boníssimes, de BOSC) i TOALLITA HUM (hummmm d'HUMIDES, esclar).

5. Amb mala forma (aiguamarina)

A casa ens agraden molt els pastissos de formatge, però no sé què en pensarà la meva família d'aquest PASTÍS DE FORMAT que m'acaben de vendre.

6. Tiquet escatològic a l'Alcampo (aiNa)

A l'Alcampo ens van vendre un PREPARADO DE CAL (que no era cal viva, sinó CAL-DO) i un PREPARADO DE HIERBAS (no per fumar, sinó HIERBAS PARA EL CALDO).
I com que a casa no vivim només de sopetes també ens van vendre un FIAMBRE LUXE PIS (desconeixia que en féssim fiambre de l'orina, creia que era de PIS-TACHO).

7. Pollas extintes (Paco Torres, campió de menjar aus colorides)

Tan o més impressionants que les "Pollas a l'ast" que s'oferien a un popular bar de la Vila Universitària de l'Autònoma -víctima d'una nocturnitat necessitada de tresos-, foren els llistats de desperfectes que la "seguretat" de la Vila va realitzar sobre un grup de joves, segons ells morts. Antoni Moragues: extint. Pere Mates: extint. Pau Torres: extint. Si tots ells havien desaparegut, qui collons va buidar els extintors?

Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.