| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | diumenge, 14 de desembre de 2025

  VBisca el VBerb!

En la primera 7mana de la nova etapa de "verbalia.com" volem retre homenatge al VerB. De cap a peus. De la Ve que ve baixa a la que va alta per anar be. És també la primera 7mana en la qual la millor aportació que acrediti un e-mail real serà premiada amb un llibre per gentilesa de la llibreria virtual "llibres.com". A partir d'ara cada 7mana "llibres.com" enviarà a casa d'un verbívor el llibre recomanat. O sigui que caldrà esmolar l'enginy encara més i afinar els verbs. Perquè, encara imbuïts pel debat ortogràfic que va propiciar la campanya publicitària de les "Revaixes" a Barcelona, us demanem mots en les que l'alçada de les ves provoqui una certa ambigüitat. Com per exemple, fer-li una "prova" a una persona "proba", o pujar una "vaca" a la "baca" del cotxe, o "vacil·lar de bacils", o encara especialitzar-se en els bessons "bizigots" de l'època "visigoda". Exploreu i exploteu l'altura de les ves i no deixeu de besar-vos els uns als altres perquè ha nascut "verbalia.com". VBisca!
----------
+ Veure tots els fòrums

+ Comparteix al Facebook o Twitter




Aportacions al fòrum:

# Pseudo-refrany
No és bella la vella, ni el mar robí, ni el marro, vi.
Ramon Morros
22/02/2002 16:43



# embarbussament
Un vell/bell embarbussament (en verb, ús, amén): "Qui roba una arrova de roba, no roba la roba; que roba l'arrova".
Roser Carol
22/02/2002 15:47



# volem ballar
En una vall de Biscaia hi ha ballades vallades. Visca i avall!
xavier sistach
22/02/2002 14:59



# posa't les avarques!
"només embarcaves que t'envarcaven!" (et posaven les (a)varques)
Bernat Torres P.
22/02/2002 12:56



# Revàlida

Hola us envio aquesta que no sé bé si serà correcte

LA RE-VALI-DA, NO ES FA A L'ILLA DE "BALI"

Aquí en van unes altres:
HE SALTAT EL VALLAT, PER QUE HE BALLAT AMB LA MEVA XICOTA
VULL, BULL NEGRE PER ESMORZAR
LA VEU FA FIGA; I BEU DE LA FONT
L'OCELL VOLA, I LA FORMIGA FA LA BOLA
VUIT HOMES HAN DEIXAT EL SAC BEN BUIT
J. Mas
22/02/2002 12:35



# Revàlida

Hola us envio aquesta que no sé bé si serà correcte

LA RE-VALI-DA, NO ES FA A L'ILLA DE "BALI"
J. Mas
22/02/2002 12:33



# .
s'àvia sabia sa via sàbia
xenka
22/02/2002 12:08



# a beure-hi ve
Signant amb pseudònim per si rebés el revés de la vostra probada desaprovació, us ecric amb un Bic des de Vic, on es Veu que qui hi Ve, hi beu molt més que bé
ladiva
22/02/2002 11:53



# Vols Bols?
Fa anys, per anunciar un licor anomenat "Bols", ja van fer unes tanques publicitàries en català que deien "Vols Bols?" A casa, que som de Girona, sempre responíem: No, vull bull.
Conxa Grifeu
22/02/2002 11:21



# Vols Bols?
Fa anys, per anunciar un licor anomenat "Bols", ja van fer unes tanques publicitàries en català que deien "Vols Bols?" A casa, que som de Girona, sempre responíem: No, vull bull.
Conxa Grifeu
22/02/2002 11:20

« Anterior | Següents »
Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.