| Quč és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versiķ text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fōrums - Enquestes | Top7 - Tots els fōrums | dijous, 19 de febrer de 2026

  Manhattan, Kandahar, Ramal.la... Tapānims

Aquesta 7mana us fem una proposta monovocālica. A diferčncia de les guerres de la O —com la del Golf o la de Kosovo—, hem detectat que tota la crisi posterior a l'onze de setembre, i en particular la guerra afgana, és molt de la A. L'atac a Manhattan ha acabat a Jalalabad, a Kandahar, amb la gran massa afgana massacrada. L'ārab falla. Ara ja han tancat Arafat a Ramalˇla. Per aixō us demanem tapānims, és a dir topōnims monovocālics en A com ara Jalalabad, Kandahar, Ramalˇla, Manhattan, Salamanca o Alacant. Pengeu els vostres tapānims en aquest fōrum.
----------
+ Veure tots els fōrums

+ Comparteix al Facebook o Twitter




Aportacions al fōrum:

# Triumfant!!!
Bé, ja no m'aguanto més. Estava esperant a veure qui ho posava en majúscules, perō ningú no ho fa. Per tant ho faig jo:

CATALUNYA


Nar6
14/12/2001 10:56



# Amb la a
A Castella, trobem Salamanca, i a Portugal, Braganįa. A Catalunya podeu provar les vostres habilitats al volant en el circuit de Calafat.
Pzzz
14/12/2001 10:40



# tapanims
Així de memōria m'han vingut al cap llocs tant suggerents (per mi) com Samarkanda, Kashgar, Ghana i la seva capital Accra, Alaska, Madagascar i més a la vora Ārava.
Núria Canyelles
14/12/2001 10:28



# Montserrat
No us deixessiu pas MONTSERRAT!!!!



per quč quan els de Barįalona la veuen diuen...


CAMACAAAaaaa
Nar6
14/12/2001 10:26



# Tapānims
Llista tapanímica dels municipis valencians: Alacant, Albal, Albalat [de la Ribera, dels Sorells, dels Tarongers], Alcalā [de Xivert], Alfafar, Alfafara, Alfara [de la Baronia, del Patriarca], Alfarb, l'Alfās [del Pi], Algar, Anna, Artana, Asp, Barracas [a la castellana, o Barraques], Barx, Calp, [el] Camp [de Mirra], Canals, la Canyada [de Biar], Casas Altas, Casas Bajas, Castalla, Catral, Daia [Nova, Vella], Fanzara, Favara [de la Ribera], Gata [de Gorgos], Gavarda, la Granja [de la Costera, de Rocamora], la Jana, Massalfassar, Massanassa, la Mata [de Morella], Navajas [a la castellana, o Navaixes], Palma [de Gandia], Rafal, Sagra, Sax [a la castellana, o Saix], la Vall d'Alba, la Vall d'Alcalā, la Vall [d'Almonesir, de Gallinera, de Laguar, d'Uixķ], Vallada, Vallanca, Vallat, Xalans, Zarra – A les Balears (en realitat a Mallorca, única illa municipalment tapanímica): Andratx, Artā, Palma – A la Franja de Ponent: [Peralta i] Calassanį, la Canyada [de Beric], Favara [de] Matarranya, Fraga, la Vall [de Lierp, del Tormo] – A la Catalunya Nord: [els] Banys [d'Arles], la Cabanassa, Caramany, Catllā, Lanįac, Matamala, Paįā, Prada, Prats [de Mollķ, de Sorniā], Ral, Sant Marįal, Vallmanya – Finalment, a Andorra: la Massana – Fins aquí tots els tapānims municipals catalans. Pel que fa a les comarques, la llista és curteta: Alt Camp, Garraf, Matarranya, Pallars [Sobirā i Jussā], Plana Alta, Vall d'Aran
Enric Fontvila
14/12/2001 10:14



# No us oblideu de Vallcarca
No us oblideu de Vallcarca (Barcelončs). I tampoc de Fraga (Baix Cinca), ni de Canyamars (Maresme), ni de tot el Matarranya.
Dídac
14/12/2001 09:31



# El meu lloc de treball
Jo treballe a CANALS, perō també ho he fet a VALLADA, tots dos a la Costera.
El de Xātiva (la Costera)
14/12/2001 02:22



# TAPĀNIMS
Madagascar, Salta, Braganįa,
Braga.
Enric Gomā
14/12/2001 00:51



# Tapānims
Vet aquí alguns tapānims catalans (tots municipis)... No ens hem de desplaįar gaire lluny per trobar-los: Alās [i Cerc], Albanyā, Alcanar, Alcarrās, Alfara [de Carles], Alfarrās, Aspa, Bagā, Bāscara, Cabra [del Camp], Calaf, Camarasa, Capmany, Cassā [de la Selva], [el] Catllar, Cava, Das, [el] Far [d'Empordā], Flaįā, Gavā, [la] Granada, [la] Granja [d'Escarp], Llanars, Llanįā, Maldā, Malgrat [de Mar], Malla, Marįā, Masarac, Mas [de Barberans], Navās, Navata, Pacs [del Penedčs], [la] Palma [d'Ebre, de Cervellķ], Pals, Parlavā, Passanant, [el] Pla [del Penedčs, de Santa Maria], [els] Plans [de Siķ], Prat [de Comte], [el] Prat [de Llobregat], Prats [de Lluįančs, i Sansor], [els] Prats [de Rei], Sagās, Salās [de Pallars], Salt, Santa Bārbara, Sarral, Savallā [del Comtat], Talamanca, Talarn, la Tallada [d'Empordā], Vallclara, la Vall [de Bianya, de Boí, de Cardķs, d'en Bas], Valls, [les] Valls [d'Aguilar, de Valira], la Vansa [i Fķrnols]. En una propera entrega, els municipis valencians i balears.
Enric Fontvila
13/12/2001 23:54



# De viatge per Europa
Us proposem el següent viatge per tapānims europeus. Comenįem a PRAGA i despres d'atravessar la serralada dels CARPATS anomenada TATRA arribarem a WARZAWA. Agafarem l'aviķ i ens plantarem a ANKARA, que encara no es considera europea. Com Saladí conquerirem els BALCANS fins la croata ZADAR. D'allā, ens endinssarem en la mediterrānia visitant PARMA,MALTA, la siciliana MARSALA, i finalment per descanssar, deixant apart a PALMA i MALAGA, hem escullit l'illa de TABARCA.
Jordi
13/12/2001 23:06

Ģ Anterior
Una producciķ de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secciķ mantinguda per Mārius Serra
Posa VilaWeb a la teva pāgina.