| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | diumenge, 14 de desembre de 2025

  El teorema de Busquets

El president de la Plataforma Proseleccions Esportives Catalanes Xavier Vinyals ha publicat un article a la revista CatalunyaSport que duu per títol "ABC de la nació". Hi dóna una vintena de causes per les quals Catalunya és una nació, però des d'un punt de vista verbívor destaca el teorema de Busquets. Vinyals assegura que els savis catalans han fet grans aportacions transcendents a la Humanitat i defineix l'esmentat Teorema de Busquets així: "l'última gota sempre es queda als calçotets". ¿Murphy? Busquets!  Us demanem lleis, teoremes, principis o fòrmules tan poc científiques com la de Busquets. El missatge guanyador rebrà un exemplar de Els 65 millors crucigrames per tenir SORT de Màrius Serra i Pau Vidal per gentilesa de l'editorial Empúries i la llibreria virtual llibres.com.
----------
+ Veure tots els fòrums

+ Comparteix al Facebook o Twitter




Aportacions al fòrum:

# Principi General dels Bancs
Per al qui demana diners només entrebancs.
Carlese
13/12/2005 19:05



# Teorema de qui espera l'autobus
L'autobus sempre apareix quan, veient que triga molt arribar, decideixes encendre una cigarreta. (Normalment a la segona calada)
Jaume (Badalona)
13/12/2005 18:50



# més sobre "et fots"
-Et fots com va dir Herodot ("Te jodes como dijo Herodes")
-Doncs tu abans com va dir en companys ("Pues tu antes como dijo Cervantes")
-I tu després tal com va dir Santa Inés ("y tu despues como dijo Santa Inés").
Anna
13/12/2005 13:56



# Paradoxa de les reparacions
La necessitat farà que qualsevol eina o objecte que tinguis a mà, es converteixi automàticament en un martell.
Jemau
13/12/2005 02:25



# Tercera Llei del senderista
La possibilitat de quedar perdut a la muntanya, és directament proporcional al número de vegades que et diguin "aquesta ruta no té pérdua".
Jemau
13/12/2005 02:03



# Segona llei del senderista
El camí més curt entre dos punts, és el que te les pujades mes fortes.
Jemau
13/12/2005 01:53



# Primera Llei del senderista
La informació més important de qualsevol mapa, es trova sempre als llocs per on es plega el paper.
Jemau
13/12/2005 01:44



# Veritat del laboratori
Una medicina és una substància que una vegada injectada a una rata, produeix un informe científic.
Jemau
13/12/2005 01:38



# Principi del meteorolòleg
"L'aigua sempre plou cap abaix" Aquest principi el va formular no fa gaires mesos un dels meteoròlegs de TV3 en l'espai "el temps" del TN. Es diu el pecat però no el pecador, o sigui que haureu d'endevinar qui ho va dir.
ció
12/12/2005 23:26



# aportació a "et fots"
"et fots, com va dir Herodot, però tu abans com va dir en Companys"
Ció
12/12/2005 23:21

« Anterior | Següents »
Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.