| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 18 de maig de 2021


dimarts, 10 de febrer de 2009
>

La Berlinale viu una jornada centrada en la gestió emocional i la pròpia identitat



YOLANDA HINOJOSA. Berlín

+ Els protagonistes de The Messenger, Woody Harrelson (amb gorra) i Ben Foster, ahir a Berlín. Foto: EFE

La Berlinale ha estrenat gairebé la meitat dels films que hi ha a competició, tot i que cap s'ha revelat com a possible guanyador. La secció a competició va deixar ahir de banda la crítica al sistema i va estar farcida de reflexions personals i d'emocions. Keanu Reeves va ser present a l'estrena del nou film de Rebeca Miller, La vida privada de Pippa Lee, amb una interpretació excel·lent de les dues actrius protagonistes, Robin Wright Penn i Blake Lively, que caracteritzen «la recerca de la pròpia identitat, on la protagonista vol ser real». El film alemany Alle andere, de Maren Ade, també estrenat ahir, busca la reflexió sobre «la falta d'orientació emocional de la generació jove alemanya». El film nord-americà amb subvenció de l'armada The messenger, d'Oren Moverman, va ser tota una sorpresa, ja que tot i ser un film sobre la guerra deixa de banda les imatges del conflicte i se centra en les conseqüències a les persones: els soldats que tornen de l'Iraq i el que suposa donar el missatge als familiars dels companys que han perdut la vida. Oren Moverman va especificar, però, que tot i estar lligada a l'actualitat del seu país, intenta plasmar que el missatge és la mateixa pel·lícula.

A més, Manoel de Oliveira, que avui presenta el seu nou film Singularitats d'una noia rossa, va rebre ahir un dels guardons de la Càmera de la Berlinale, en reconeixement al seu treball en el setè art.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.