| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 12 de novembre de 2019


dijous, 5 de febrer de 2009
>

El Patronat de Turisme vol millorar la imatge de la marca Costa Brava



GIRONA

M.C.. Girona.

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona vol millorar la imatge que es té de la marca Costa Brava, ja que s'intueix que està «desfasada» entre els potencials visitants. «Cal associar la marca a molt altres productes, a banda del sol i platja, i utilitzar-la com a motor turístic per a la resta del territori gironí», va manifestar ahir la directora del patronat, Dolors Batallé. El patronat ha encarregat un estudi que ha consistit en enquestes en línia a una mostra de població de Catalunya, l'Estat espanyol, França, Alemanya i Itàlia, i, tot i que encara no té els resultats definitius, Batallé va avançar que tot indica que s'ha de treballar per canviar la imatge. Pel que fa a les perspectives turístiques, el president de la Diputació de Girona, Enric Vilert, i la directora del patronat van indicar que hi ha zones, com ara la Costa Brava sud, on el nivell de reserves és alt, i que cal esperar a veure què passa, tot i que es mantenen optimistes. En relació amb una possible davallada del turisme britànic, el patronat ha incrementat les accions de promoció.

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.