La variant projectada passa per l'oest del nucli urbà i té una longitud de 3,3 quilòmetres, dels quals 2,7 corresponen al tram de variant en sentit estricte, i uns 600 metres corresponen a un tram de superposició amb la carretera actual, ja al terme de Quart, on es formaran calçades de servei.
La variant, que estarà formada per dos carrils de 3,5 m d'amplada i dos vorals d'1,5 m, tindrà l'enllaç nord al veïnat d'Erols i afecta el taller mecànic 4x4 i la casa que hi ha al darrere, Can Felip, des d'on es desvia travessant la riera del Corb, i dos cops el riu Bugantó, i acaba en un nou enllaç passat el polígon industrial, a l'altura dels magatzems Friselva. La variant passarà aproximadament a uns 200 m del Mas Muxó i Els Rosés. L'enllaç nord permet els moviments des del nord i cap al nord, del nucli de Llambilles cap a Quart, i de Quart cap al nucli de Llambilles. Aquest enllaç està format per un pas per sota el tronc i els ramals de connexió corresponents. Les connexions de l'enllaç es porten a terme mitjançant les calçades de servei previstes, no amb el tronc de la carretera. La via verda o carril bici, que quedarà afectat a la zona dels enllaços, quedarà protegida del tronc de la carretera amb una barrera de formigó i a l'altre costat tindrà una barana de fusta.
Ð'altra banda, i mentre s'espera la construcció de la variant, la Generalitat reordenarà la cruïlla amb la reducció dels moviments permesos en el semàfor i amb la construcció com a alternativa d'una rotonda a l'altura del polígon industrial. L'alcalde, content pel projecte després de set anys de reclamar-lo, diu que ara podran redactar el pla general.