| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 20 de setembre de 2019


dimecres, 19 de novembre de 2008
>

«Somriu! Ets a Barcelona»



V.P.. Barcelona
Des que fa 15 anys es va constituir el consorci Barcelona Turisme, aquesta és la primera vegada que aquest organisme signa un acord econòmic amb la Secretaria d'Estat de Turisme. Per això, als cartells de promoció, a banda del logo de Barcelona Turisme, apareix el de Turespaña. La campanya publicitària, que ja està en marxa i es tancarà a mitjan desembre, s'ha llançat amb el lema «Somriu. Ets a Barcelona» i està orientada a aconseguir que la ciutat estigui «en la ment del turista» com a destí gastronòmic, de negocis i de compres. El secretari d'Estat de Turisme, Joan Mesquida, va anunciar futures col·laboracions amb Turisme Barcelona.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Barcelona manté el creixement de la contractació

>Els hotels de Barcelona tancaran l'any amb un descens de l'ocupació del 10%

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.