| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 20 d'agost de 2019


diumenge, 27 d'abril de 2008
>

Critiquen que no millori el servei del CAP de Tossa tot i les 1.300 firmes de queixa



ANNA PUIG. Tossa de Mar

La portaveu del grup municipal Tossa Unida (TU), Gisela Saladich, ha criticat que la Corporació de Salut del Maresme i la Selva i la conselleria de Salut no «han emprès cap mesura per millorar el servei del CAP», tot i que se'ls van fer arribar 1.300 signatures de veïns que se'n queixaven. Saladich tampoc aprova l'actuació de l'alcaldessa, Imma Colom (CiU), metgessa de professió, a la qual va acusar de deixadesa per «no fer res ni impulsar la recollida de signatures». També critica l'exalcaldessa, Pilar Mundet (PSC), que, segons Saladich, es va comprometre a parlar amb la consellera de Salut, Marina Geli.

Les queixes dels veïns són que el Consorci ha descuidat la gestió del CAP, en què s'ofereix un mal servei, a parer seu. «Carreguen sobre els metges, les infermeres i el personal auxiliar una pressió que no els correspon», afirmen.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.