| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 22 d'agost de 2019


divendres, 25 d'abril de 2008
>

Maresme. Tren, bus i peatge




La millora de la mobilitat a la comarca del Maresme no es resoldrà només amb la desaparició de l'N-II i la construcció de la via alternativa a tocar de l'autopista C-32. Els problemes que provoca la condensació del trànsit de vehicles s'han de resoldre amb altres actuacions que impliquen, també, el canvi de mentalitat dels mateixos maresmencs. En aquest sentit, el maig del 2004 des del Consell Comarcal es va presentar el primer i únic document consensuat per totes les forces polítiques. L'escrit incidia en les actuacions que calia fer tant en la xarxa de carreteres, com en el ferrocarril i el transport públic per carretera. Entre d'altres mesures, i pel que fa al tren, es demanava la millora de la freqüència del pas dels combois, l'estudi de la duplicació de la via entre Arenys de Mar i Blanes i la construcció del tren orbital entre Mataró i Granollers. L'apartat del transport públic per carretera preveia la implantació del carril bus-VAO entre Mataró i Barcelona. La gratuïtat per als maresmencs del peatge de la C-32 també era i és una reivindicació amb una àmplia acceptació.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Maresme. L'N-II al Maresme serà per a Catalunya

>Maresme. Una N-II que ja no ho és

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.