| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 28 de novembre de 2020


dimecres, 9 d'abril de 2008
>

El Bicing no surt a compte



CRISTINA BOSCH. BARCELONA..
Fa uns sis mesos que sóc usuària del Bicing i ja he patit quatre incidències, que si no hagués reclamat m'haurien suposat més de 100 euros en sancions, trucades al telèfon de pagament, imprimir i enviar faxos, i desplaçaments a l'oficina d'atenció al client. L'última m'ha costat gairebé 40 euros i sembla que no me'ls tornaran.

En síntesi la qüestió és que un bon dia en retornar una bicicleta no va quedar registrat en el sistema informàtic (tot i que la bicicleta va quedar ben ancorada i es va encendre el pilot vermell). En adonar-me del problema vaig trucar i presentar diverses reclamacions, i l'única resposta ha estat una sintètica carta que em diu que la sanció és correcta. És la meva paraula contra la seva però sé que tinc la raó, per això he presentat una reclamació a l'oficina del consumidor, on la noia que em va atendre em va explicar que ho tinc complicat perquè hi ha moltes reclamacions pel mateix tema i que el Bicing les denega totes. Em consola i em dóna esperances que no sóc l'únic usuari amb aquest problema.

Després de tantes incidències tinc seriosos dubtes de si renovaré la meva targeta del Bicing, i segur que no sóc l'única.


Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.