| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dilluns, 5 de maig de 2025


dissabte, 22 de març de 2008
>

Les necrològiques (Comarques Gironines)






ANGLÈS

Joan Feixas Expósito. Va morir abans-d'ahir als 78 anys. Vivia a Anglès. Casat amb Maria Ros Masó i deixa dos fills. Exèquies, avui, a les 11 del matí, a la parròquia d'Anglès.

LA BISBAL D'EMPORDÀ

Francesca de Linares Escoda. Va morir abans-d'ahir als 91 anys. Vivia a la Bisbal d'Empordà. Exèquies, ahir, a les 12 del migdia, a la capella del cementiri de la Bisbal d'Empordà.

BLANES

Francisco Egea Sánchez. Va morir ahir als 65 anys. Vivia a Blanes. Casat amb Magdalena Fernández Pérez i deixa dos fills. Exèquies, avui, a les 10 del matí, a la parròquia de Santa Maria de Blanes.
Palmira Oferil Iniesta. Va morir ahir als 83 anys. Vivia a Blanes. Exèquies, avui, a les 4 de la tarda, a la sala de cerimònies del tanatori de Blanes.

CAMPDEVÀNOL

Josep Pons Clapera. Va morir abans-d'ahir als 70 anys. Era natural de Campdevànol i vivia a Campdevànol. Casat amb Ramona Mir Tubau i deixa tres fills. Exèquies, avui, a les 12 del migdia, a la parròquia de Campdevànol.

CORÇÀ

Antonio Mateo Velilla. Va morir als 87 anys. Vivia a Santa Coloma de Gramenet. Vidu de Conxita Comellas Turull i deixa tres fills. Exèquies, avui, a les 5 de la tarda, a la parròquia de Corçà.

L'ESTARTIT

Antonio Carrillo Conesa. Va morir ahir als 79 anys. Vivia a l'Estartit. Vidu d'Andrea Laplace i deixa quatre fills. Exèquies, avui, a les 10 del matí, a la parròquia de l'Estartit.

FIGUERES

Alexande Gutiérrez. Va morir ahir als 45 anys. Era natural de Dagua-Valle (Colòmbia) i vivia a Figueres. Casat amb Yolanda Gálvez Guzmán i deixa dos fills. Exèquies, avui, a les 10 del matí, a la sala de cerimònies de la Funerària Vicens de Figueres.
Inès Pérez Sales. Va morir abans-d'ahir als 85 anys a Banyoles. Era natural de Figueres. Exèquies, avui, a les 11 del matí, a la sala de cerimònies de la Funerària Vicens de Figueres.
Rosa Ribas Piferrer . Va morir ahir als 102 anys. Era natural de Bàscara i vivia a Vilafant. Vídua de Joan Clausell Gil i deixa un fill. Exèquies, avui, a les 10 del matí, a la parròquia de Sant Pere de Figueres.

FIGUERES / EL CUERVO (SEVILLA)

Francisco Fernández Nieto. Va morir als 95 anys. Era natural de Lebrija (Sevilla) i vivia a Figueres. Vidu de Francisca Montero Gordillo i deixa set fills. Exèquies, demà, a les 10 del matí, a la parròquia d'El Cuervo (Sevilla).

GIRONA

Fidel Aguilar Domènech. Va morir abans-d'ahir als 67 anys. Vivia a Girona. Casat amb Assumpció Coris Ribera i deixa tres fills. Exèquies, avui, a les 3 de la tarda, al cementiri de Salt.
Maria Espigulé Avellana. Va morir dimecres passat als 90 anys. Vivia a Girona. Vídua d'Eduardo Ruiz del Valle i deixa una filla. Exèquies, ahir, a 2/4 de 10 del matí, a la parròquia de Santa Susanna del Mercadal de Girona.
Alfredo García Penín. Va morir abans-d'ahir als 89 anys. Vivia a Girona. Casat amb M. Carme Corominas Pascual i deixa dos fills. Exèquies, avui, a les 11 del matí, a la parròquia de Santa Susanna del Mercadal de Girona.
Buenaventura Prunell Pujolar. Va morir ahir a l'edat de 85 anys. Vivia a Girona. Casat amb Mercè Alsina Batlle i deixa dos fills. Exèquies, demà diumenge, a 3/4 de 10 del matí, a la parròquia de Sant Miquel de Palau-sacosta de Girona.

LLORET DE MAR

Maria Clapés Gelmà. Va morir ahir divendres a l'edat de 92 anys. Era natural de Caldes de Malavella i vivia a Lloret de Mar. Vídua de Pere Isern Alimany i deixa quatre fills. Exèquies, avui dissabte, a les 11 del matí, a la parròquia de Lloret de Mar.

OLOT

Carme Boix Noguer. Va morir als 78 anys. Era natural de les Preses i vivia a Olot. Vídua de Pere Reixach Fageda i deixa tres fills. Exèquies, avui, a les 5 de la tarda, a l'església de Sant Roc d'Olot.

PALAFRUGELL

Mariano Téllez Vicente. Va morir als 79 anys. Exèquies, demà, a 2/4 de 10 del matí, al Tanatori de Morena de Palafrugell.

PALAMÓS

Joan Argelés Figueras. Va morir als 86 anys. Vidu de Juana Pacreu i deixa dos fills. Exèquies, ahir divendres, a les 10 del matí, a la parròquia de Santa Eugènia de Sant Joan de Palamós.

PONTÓS / BARCELONA

Jordi Costa Carrasco. Va morir ahir als 65 anys a Pontós. Era natural de Barcelona i vivia a Barcelona. Vidu de Claude Cazali i deixa dos fills. Exèquies, demà, a 1/4 de 12 del matí, al tanatori de Les Corts de Barcelona. Posteriorment serà incinerat.

RIBES DE FRESER

Carme Mallarach Sala. Va morir ahir a l'edat de 84 anys. Era natural de Vallfogona de Ripollès i vivia a Ribes de Freser. Vídua de Joan Corcoy i deixa dues filles. Exèquies, avui, a les 4 de la tarda, al cementiri de Ribes de Freser.

SALT

Joaquim Malagelada Sidera. Va morir als 88 anys. Vivia a Salt. Casat amb Teresa Rosés Bosch i deixa una filla. Exèquies, avui, a 2/4 de 10 del matí, a la parròquia de Sant Jaume de Salt.
Josefa Marchante Muñoz. Va morir ahir als 92 anys. Vivia a Salt. Vídua d'Ángel Cañaveras Nuño i deixa quatre fills. Exèquies, avui, a 2/4 de 5 de la tarda, a la parròquia dels Germans Sàbat de Girona.

SANT FELIU DE GUÍXOLS

Eduard Esteva Duran. Va morir ahir als 94 anys. Casat amb Amèlia Bruguera Pujol i deixa un fill. Exèquies, avui, a les 10 del matí, a l'oratori del tanatori de Sant Feliu de Guíxols.

SANTA CRISTINA D'ARO

María Tiscar Cabezuelo Martínez. Va morir ahir als 50 anys. Casada amb Juan Román Pérez i deixa dues filles. Exèquies, avui, a les 4 de la tarda, a l'oratori del tanatori de Sant Feliu de Guíxols.

SARRIÀ DE DALT

Antonio Nicolás Serrano González. Va morir als 79 anys. Vivia a Sarrià de Ter. Vidu d'Adoración López i deixa tres fills. Exèquies, avui, a 2/4 de 10 del matí, a la parròquia de Sarrià de Dalt.

SARRIÀ DE TER

Rosario Vargas Cortés. Va morir dimarts passat als 37 anys. Deixa un fill. Exèquies, ahir, a les 12 del migdia, a la parròquia de Sarrià de Ter.

SERINYÀ

Cinto Teixidor Batlle. Va morir als 80 anys. Vivia a Serinyà. Vidu de Núria Cumiols Saltet i deixa dos fills. Exèquies, ahir a la parròquia de Serinyà.

SILS

Eloisa Conde Aragonés. Va morir als 88 anys. Vídua de Manuel Pitarch i deixa dos fills. Exèquies, demà passat, a les 11 del matí, a la parròquia de Sils.

TORROELLA DE MONTGRÍ

Esther Ventura Planas. Va morir als 84 anys. Vídua de Pelayo Salamià Radresa i deixa una filla. Exèquies, avui, a les 3 de la tarda, a la parròquia de Torroella de Montgrí.

ULTRAMORT

Roser Pons Costa. Va morir ahir als 59 anys. Vivia a la Bisbal d'Empordà. Deixa dos fills. Exèquies, avui, a les 12 del migdia, a la parròquia d'Ultramort.

VILADAMAT

Florenci Parera Planas. Va morir als 65 anys. Casat amb Amparo Ribas Blasi i deixa dos fills. Exèquies, avui, a les 4 de la tarda, de Viladamat.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Paul Scofield

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.
L'Agència de la Qualitat d'Internet