Diversos representants del Sindicat Federal Ferroviari de Tarragona, pertanyent a la CNT, van celebrar ahir una trobada amb l'alcalde de Reus, Lluís Miquel Pérez, amb l'objectiu de denunciar «la decisió unilateral de la direcció executiva d'Estacions de Viatgers d'Adif de deixar, des del dia 1 de gener del 2007, l'estació de Renfe de la localitat sense servei de venda de bitllets i atenció al públic entre les deu de la nit i les sis de la matinada», a més de «l'eliminació de la informació per megafonia en aquest tram horari». En concret, la supressió del personal afecta els trens Exprés amb destinació Bilbao (23:14h) i Madrid (23:56h), així com els primers combois en direcció Tarragona-Barcelona com el Costa Brava (5:01h).
El batlle de la ciutat va compartir aquesta preocupació, manifestant la seva «voluntat d'ajudar en tot el que estigui a les seves mans». Per això, en la mateixa reunió va assegurar que trametrà una carta a Adif per demanar que es reobri la venda de tiquets en horari nocturn. Igualment, un dels membres del sindicat, Joan Ramon Ferrándiz, va explicar que Pérez també sol·licitarà que es tornin a posar en funcionament les circulacions diürnes que enllaçaven la capital del Baix Camp amb Madrid. En canvi, no va definir com a «prioritària» la idea de l'organització sindical de crear una xarxa circular de material lleuger, connectant per mitjà de la infraestructura existent entre Tarragona i Reus amb Alcover-la Plana Picamoixons-Valls-Salomó-Roda de Berà-Sant Vicenç de Calders i Torredembarra amb una freqüència d'una hora en ambdós sentits, en considerar que aquest tram «no tindria futur» perquè «el que més interessa és comunicar Tarragona i Reus amb Salou i Cambrils».