| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 26 d'octubre de 2021


dilluns, 27 de març de 2006
>

El pla director de la bicicleta entronca amb el pla director de la mobilitat sostenible, que té com a fita aconseguir qu...



ROSA M. BRAVO.

El pla director de la bicicleta entronca amb el pla director de la mobilitat sostenible, que té com a fita aconseguir que el 60% dels carrers de la ciutat siguin de prioritat invertida, on els vehicles puguin circular a una velocitat màxima de 20 quilòmetres per hora, i que la ciutat sigui més tranquil·la per als vianants i també per als ciclistes. L’Ajuntament no s’ha marcat una data per tenir aquest percentatge de carrers, sinó que s’està executant a poc a poc, segons explica Lluís Esteve.

En aquest mandat, entre el 2003 i el 2004 s’ha invertit la prioritat dels vehicles als vianants a 14 carrers, cosa que suma 21.600 metres quadrats. A més, s’ha tancat el trànsit en nou carrers més, cosa que representa 17.800 metres quadrats lliures de vehicles. Aquestes actuacions no es concentren en un sol barri sinó que s’han dut a terme a diferents zones, com el Centre, Santa Eulàlia i Collblanc-la Torrassa.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Prioritat per a vianants i ciclistes / L’Hospitalet tindrà 47 quilòmetres de carril bici a partir de l’any 2012

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.