Vist per a sentència el judici al primer detingut als talls de la Meridiana
Tant la Generalitat com la fiscalia han mantingut les acusacions d'atemptat i lesions al caporal, que diu que va patir una contusió al dit

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El jutjat d’instrucció 1 de Barcelona ha deixat vist per a sentència el judici contra en Marcel, detingut el 19 d’octubre de 2019 en una intervenció policíaca contra els manifestants que tallaven l’avinguda Meridiana de Barcelona. En Marcel va ser detingut acusat d’haver fet caure a terra un caporal dels Mossos d’Esquadra per a impedir la detenció d’una altra persona. Tant la Generalitat com la fiscalia han mantingut les acusacions d’atemptat i lesions al caporal, que diu que va patir una contusió al dit.
Per aquests fets, la fiscalia demana dos anys de presó, 1.080 euros de multa i 1.350 euros d’indemnització per a l’agent. A banda, la Generalitat demana 6 mesos de presó, 720 euros de multa i una indemnització de 4.609 euros per la lesió. Segons que va informar Alerta Solidària, la diferència entre indemnitzacions es justifica perquè la Generalitat argumenta que la lesió al dit li produeix un dolor ocasional encara ara.
Aquest matí, militants d’Arran s’han concentrat als jutjats en solidaritat amb en Marcel, membre de l’organització juvenil.
🔴 ARA MATEIX! Estem a la concentració de suport pel Marcel. Si ens n'encausen a una, responem totes! pic.twitter.com/13MMDxk5DG
— Arran (@Arran_jovent) March 2, 2021
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits