ACN Barcelona.-El Saló Internacional de la Logística (SIL) i la fira eDelivery han començat aquest dimarts a Fira de Montjuïc amb la mirada posada en un sector en auge, el comerç electrònic. A l’eDelivery, diverses són les empreses expositores que presenten novetats per conquerir l’anomenada ‘última milla’, el darrer tram que recorren els paquets fins arribar a casa del consumidor. Predominen les opcions més sostenibles: No només furgonetes elèctriques sinó també vehicles elèctrics de tres rodes que reivindiquen la seva agilitat per la ciutat, com el velocípede de la catalana Torrot o l’Scoobic. Per la seva part, la start up catalana Nektria presenta una plataforma tecnològica perquè el client triï amb exactitud la franja horària d’entrega i pagui més o menys en funció l’hora de rebuda. Al SIL també s’hi poden trobar solucions per fer més eficient la logística en el comerç electrònic, com les cintes transportadores que l’empresa FMH té instal·lades als magatzems d’Amazon de Catalunya i Espanya.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.

Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.

Som un mitjà que demostra que el periodisme és un combat diari per millorar la societat i que està disposat sempre a prendre qualsevol risc per a complir aquest objectiu. Amb rigor, amb qualitat i amb passió. Sense reserves.

Per a vosaltres fer-vos subscriptor és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

 

Vicent Partal
Director de VilaWeb