ACN Barcelona.-El Saló Internacional de la Logística (SIL) i la fira eDelivery han començat aquest dimarts a Fira de Montjuïc amb la mirada posada en un sector en auge, el comerç electrònic. A l’eDelivery, diverses són les empreses expositores que presenten novetats per conquerir l’anomenada ‘última milla’, el darrer tram que recorren els paquets fins arribar a casa del consumidor. Predominen les opcions més sostenibles: No només furgonetes elèctriques sinó també vehicles elèctrics de tres rodes que reivindiquen la seva agilitat per la ciutat, com el velocípede de la catalana Torrot o l’Scoobic. Per la seva part, la start up catalana Nektria presenta una plataforma tecnològica perquè el client triï amb exactitud la franja horària d’entrega i pagui més o menys en funció l’hora de rebuda. Al SIL també s’hi poden trobar solucions per fer més eficient la logística en el comerç electrònic, com les cintes transportadores que l’empresa FMH té instal·lades als magatzems d’Amazon de Catalunya i Espanya.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb