
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El coronavirus 2019 continua causant estralls a les Illes Balears, on s’han registrat tres morts i setanta-vuit casos més de la Covid-19 en les últimes vint-i-quatre hores. Fins ara la malaltia ha infectat 478 persones i n’ha mort tretze. Del total d’infectats, 127 estan hospitalitzats, dels quals trenta-cinc són a la UCI.
Tota la informació sobre el Coronavirus, minut a minut
Els darrers morts són un home de més de setanta anys amb múltiples malalties cròniques; un altre home de més de 85 anys que va ingressar a Son Espases per una pneumònia greu; i un home de 33 anys que patia un trastorn neurològic.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits