
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Aquest vespre hi ha hagut diversos talls esporàdics de carrers de Barcelona en protesta contra la sentència del procés. A més de la protesta a l’avinguda Meridiana, un grup de manifestants ha tallat el carrer de la Marina a l’altura de la Monumental i un altre ha fet el mateix a la cantonada de l’avinguda Diagonal amb el carrer Numància, on s’han cremat constitucions espanyoles.
Els Mossos han continuant demanant a manifestants que s’identifiquin.
5-12-19 #MarinaResisteix començem el tall, Mossos amenaçen, necesitem gent.20h00.(by jou-cam)https://t.co/Ik4l7IzWJD pic.twitter.com/KcVUXQe3Rj
— carmelo cotón maduro (@carmelocotnmadu) December 5, 2019
🔴⚠️ El tall ja ha començat. Des de lluny s’ho miren el @mossos , de moment , sense el casc.
Vídeo: Emili Puig pic.twitter.com/yNOYVALW93— Emili Puig (@EmiliPuig1) December 5, 2019
Circulació completament normal a la #Diagonal. El tall dels manifestants només afecta #Numància pernsota d'aquesta via. pic.twitter.com/92Ut1dkw1w
— Oriol Freixenet (@Ofreixenet) December 5, 2019
La #GUB davant la trentena de concentrats que tallen #Numància davant de l #IllaDiagonal. Tranquil.litat 20:25h pic.twitter.com/k2lPocHYBO
— Oriol Freixenet (@Ofreixenet) December 5, 2019
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits