09.06.2026 - 16:57
|
Actualització: 09.06.2026 - 18:31
La Conselleria de Salut ha suspès de manera cautelar l’activitat de la cuina central del càtering Can Arabí, que s’encarrega del servei de menjador de trenta-tres escoles de Mallorca. Els tècnics de Seguretat Alimentària hi van detectar ahir incompliments durant una inspecció.
Segons que ha informat Ara Balears, ha deixat en suspens prop de 2.000 menús diaris, tot i que la Conselleria d’Educació ha traslladat a les famílies que el servei de menjador estava garantit. En el cas dels alumnes amb intoleràncies o al·lèrgies, no es poden garantir les adaptacions habituals.
Els inspectors van detectar deficiències en relació amb l’elaboració i la manipulació dels aliments, a més del transport. El març passat ja es va deixar de donar servei al CEIP Es Putxet.