Puig presenta als empresaris anglesos l’estratègia ‘anti-Brexit’

  • La Generalitat vol afavorir un clima d'estabilitat després de les eleccions generals britàniques del 12 de desembre

VilaWeb
Redacció
04.12.2019 - 23:59

El govern valencià sembla disposat a no escatimar esforços a pal·liar els possibles efectes del Brexit en el turisme del País Valencià i a fer tant com calgui per reforçar les empreses valencianes al mercat britànic. El president de la Generalitat, Ximo Puig, s’ha reunit amb entitats financeres i empreses a la capital britànica per a refermar les relacions comercials del País Valencià amb el Regne Unit i presentar la seva oferta turística amb vista a la futura sortida del país de la Unió Europea.

Puig ha proposat un pla anti-Brexit d’onze milions d’euros per a refermar les relacions comercials i les exportacions amb els consumidors britànics. A més, el Consell ha ideat una campanya adreçada al mercat del Regne Unit per a reforçar la imatge de les destinacions turístiques amb una marca de qualitat i de confiança.

Amb aquestes mesures, la Generalitat vol afavorir un clima d’estabilitat després de les eleccions generals britàniques del 12 de desembre. ‘Amb incertesa no hi ha inversió’, ha dit Puig. Així mateix, ha recordat que les exportacions i la recepció de turistes han continuat avançant, amb quasi tres milions de visitants britànics l’últim any.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any