empresaris

El periodisme que l'actualitat necessita

Aquest 2020 és un any de canvis arreu del món, i nosaltres us volem ajudar a entendre'ls. En temps de crisi, el periodisme compromès és més important que mai i el vostre suport és l'únic que pot assegurar la continuïtat de VilaWeb.
Si ho vols i ho pots fer, col·labora amb VilaWeb.

El govern valencià sembla disposat a no escatimar esforços a pal·liar els possibles efectes del Brexit en el turisme del País Valencià i a fer tant com calgui per reforçar les empreses valencianes al mercat britànic. El president de la Generalitat, Ximo Puig, s’ha reunit amb entitats financeres i empreses a la capital britànica per a refermar les relacions comercials del País Valencià amb el Regne Unit i presentar la seva oferta turística amb vista a la futura sortida del país de la Unió Europea.

Puig ha proposat un pla anti-Brexit d’onze milions d’euros per a refermar les relacions comercials i les exportacions amb els consumidors britànics. A més, el Consell ha ideat una campanya adreçada al mercat del Regne Unit per a reforçar la imatge de les destinacions turístiques amb una marca de qualitat i de confiança.

Amb aquestes mesures, la Generalitat vol afavorir un clima d’estabilitat després de les eleccions generals britàniques del 12 de desembre. ‘Amb incertesa no hi ha inversió’, ha dit Puig. Així mateix, ha recordat que les exportacions i la recepció de turistes han continuat avançant, amb quasi tres milions de visitants britànics l’últim any.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.